Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@22:30:10 GMT

مهاجم پرسپولیس تا سال ۱۴۰۴ ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۱۸۸۰

مهاجم پرسپولیس تا سال ۱۴۰۴ ماندنی شد

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم پرسپولیس که سه سال با سرخپوشان قرارداد داشت، دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهاجم 21 ساله تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته 6 گل برای این تیم به ثمر رساند، باوجود قرارداد تا پایان لیگ بیستم و یکم، دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد و حالا تا سال 1404 با سرخپوشان قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدی از تیم های پایه پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و پس از کسب آقای گلی در رده امیدها، در دوره گابریل کالدرون به اردوی تیم بزرگسالان فراخوانده شد و با استفاده از فرصت اندک در دربی تهران، موفق به گلزنی شد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت. عبدی سپس گل قهرمانی لیگ بیستم و گل تساوی برابر النصر را هم به ثمر رساند تا به مهره ای کارآمد تبدیل شود.

 

حالا با محرومیت عیسی آل کثیر عبدی تبدیل به مهاجم اول سرخ ها شده و در مسیری است که مهدی طارمی و علی علیپور هم در آن قرار داشتند. البته باید دید که او می‌تواند موقعیت خود را از یک پدیده جوان به ستاره ای تمام عیار تغییر دهد یا خیر.

 

حالا این مهاجم خوش استایل قراردادش را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده تا قراردادش پنج ساله شود. باتوجه به قوانین جدید فیفا، امکان تمدید بیش از پنج ساله وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی عبدی تیم فوتبال پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد