Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تهران تاکنون ۱۵ درصد از کارمندان دستگاه‌های دولتی این استان به کرونا مبتلا شدند.

عباس پاشا در ادامه گفت: به دستور و تاکید استاندار تهران در بازرسی سرزده از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی دولتی امروز- سه شنبه به همراه رییس سازمان برنامه و بودجه استان، ریاست بازرسی استانداری تهران از تعدادی ادارات دولتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ طبق گزارش‌های واصله در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و سازمانی منجر به این شد که تنها یک درصد از کارکنان این اداره کل به کرونا مبتلا هستند که این اداره کل با اقدامات جدی بهداشتی منجر به قطع زنجیره انتقال شده است.

معاون استانداری تهران ادامه داد:‌ برابر بررسی های انجام‌شده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران به دلیل وجود خدمات ضروری شاهد افزایش مراجعان هستیم و همچنین در ورودی این اداره کل مشاهده کردیم که جمعیت زیادی حضور دارند.

وی تاکید کرد: گرچه هم اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و هم اداره کل ثبت اسناد و املاک در رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقداماتی خود انجام دادند اما در این بازدید مشاهده کردیم که ۳ نفر از کارکنان اداره کل اسناد از ماسک استفاده نمی کردند که برای اولین بار با تذکر کتبی و درج در پرونده مواجه شدند.

عباس پاشا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ساختمان استانداری تهران مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی برای پیگیری کارهای اداری در رفت و آمد هستند، ۲۰ درصد کارمندان استانداری به کرونا مبتلا شدند.

این مسئول گفت: با تاکیدات استاندار تهران، تمامی ادارات دولتی در زمینه رعایت بهداشت فردی و سازمانی و همچنین رعایت ۵۰ درصدی دور کاری کارمندان رصد و نظارت می‌شوند و کارمندانی که ماسک نزنند یا فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، در مرحله اول با تذکر کتبی و درج در پرونده و در مرحله بعدی با کسر حقوق مواجه خواهند شد.

آمار جدید کرونا در ایران؛ ۴۸۳ نفر دیگر جان‌ باختند | شمار مبتلایان جدید بیش از ۱۳۷۰۰ نفر شد | آخرین وضعیت استان‌های قرمز و هشدار کد خبر 567605 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران استانداری تهران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو