Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئون گورتسکا گفت هضم شکست آلمان مقابل اسپانیا سخت بود و طبیعی است که پس از چنین سنگین شکستی، انتقادات طبیعی بوده است

بایرن مونیخ و سالزبورگ چهارشنبه شب ساعت 23:15 در استادیوم آلیانز آرنا، مسابقه هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، لئون گورتسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته با سبک بازی سریع مان موفق بودیم و می توانستیم رقبا را به راحتی مغلوب کنیم. همیشه با بهترین فرم به مصاف حریفان می رفتیم، همان کاری که حالا هم انجامش می دهیم اما باید هر از چند گاهی روش های تاکتیکی متفاوتی داشته باشیم تا بتوانیم متنوع عمل کنیم. هدف ما راهیابی به یک هشتم نهایی است. ما می خواهیم با شکست دادن سالزبورگ، به روند خوب مان در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم. البته در دور رفت می توانستید ببینید که سالزبورگ چه کیفیت بالایی دارد. این تیم طی سال های اخیر بازیکنانی ساخته که هر یک از آن ها حرف هایی برای گفتن دارند. سالزبورگ سرشار از استعدادهاست و برابر آن ها کار آسانی نخواهیم داشت.  آینده؟ یک سال و نیم دیگر از قراردادم با بایرن مونیخ باقی است و نمی خواهم در حال حاضر فشار زیادی در این خصوص مطرح کنم. من به صورت منظم با هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ در تماس هستم. شکست مقابل اسپانیا؟ طبیعی است که بعد از چنین مسابقه ای، سیل انتقادات روانه شود. شخصا کمی طول کشید تا این شکست را هضم کنم اما قسمت خوب ماجرا آن جا بود که بازی های باشگاهی خیلی سریع فرا رسید. 

همچنین بخوانید:

هانسی فلیک: هدف بایرن مونیخ تضمین کردن صعود است اما کار مشکلی برابر سالزبورگ داریم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا