Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور آمریکا با استناد به نتایج یک نظرسنجی می‌گوید که ۷۹ درصد از رای دهندگان معتقدند در انتخابات این کشور تقلب صورت گرفته است.

خبرگزاری میزان – «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا بار دیگر در صفحه توییتر خود موضوع تقلب در انتخابات آمریکا را مطرح کرد.

وی در توییتر خود با استناد به نتایج یک نظرسنجی نوشت «۷۹ درصد از رای دهندگان به من معتقدند که انتخابات به سرقت رفته است، آن‌ها کاملا درست می‌گویند، اما ما سخت در حال مبارزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ افزود «شکایت بزرگ ما که در آن جزئیات تقلب در انتخابات به طور مفصل بیان شده است به زودی در دادگاه ثبت خواهد شد. انتخابات متقلبانه!

در حال حاضر ۳ هفته از زمان برگزاری انتخابات آمریکا می گذرد، اما جنجال بر سر نتایج آن همچنان ادامه دارد.

در حالی که بر اساس برآورد‌های رسانه ای، جو بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال پیروز این انتخابات اعلام شده، اما ترامپ موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کرده و می‌گوید نتیجه انتخابات را از طریق قانون به چالش خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: نتیجه انتخابات در تمامی مناطق ایالت آریزونا تایید شد بایدن خبر از اتحاد میان ایالات مختلف آمریکا داد

با این وجود ترامپ بامداد امروز سه شنبه به طور تلویحی موافقت خود را با روند انتقال قدرت اعلام کرد؛ وی که ساعاتی پس از تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت «میشیگان»، از آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن خبر داده بود، با انتشار توییتی جدید، تاکید کرد آغاز روند انتقال قدرت به معنای پایان پیگیری پرونده‌های مختلف کارزار انتخاباتی اش در مورد فاسدترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا نیست.

وی هم چنین نوشت «ما با سرعت به جلو می‌رویم و نتیجه هرگز به آرای جعلی و دومینیون واگذار نمی‌شود.»   انتهای پیام/ برچسب ها: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد