Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر اعلام کرد وقتی می‌بیند که درباره غایبان رئال مادرید صحبت می‌شود، خنده‌اش می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اینتر چهارشنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار یک فینال برای ماست. چاره ای نداریم‌ و باید پیروز شویم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی در انتظارمان خواهد بود. می دانیم که مادرید چه تیمی است اما اگر بخواهیم می توانیم به هدفمان برسیم. در بازی رفت این را نشان دادیم. 

سرمربی اینتر درباره مشکلات تیم در این ماه ها اظهار کرد: هنوز جهشی نداشته ایم اما اکنون حرف زدن به هیچ دردی نمی خورد. باید پیشرفت کنیم و مسئولیت پذیر باشیم. هنوز زمان زیادی برای به دست آوردن باقی مانده است‌. باید توجه، تمرکز، تشنگی و اشتیاق بیشتری وجود داشته باشد. 

رئال مادرید در دیدار فردا شب چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه گفت: مادرید نمی تواند به خاطر غایبانش گریه کند چون تیم مهمی دارد که تعداد زیادی بازیکن خوب در آن حضور دارند. خنده ام می گیرد وقتی از غایبان مادرید صحبت می کنند. 

کونته که از انتقادات ناراضی است، گفت: همیشه سعی کرده اند کار ما را منفی جلوه دهند. با این حال از فصل پیش این قضیه را می دانستیم. از لحاظ ذهنی آماده  بودم. اگر پیراهن یک تیم مهم را بر تن می‌کنید باید بدانید که حد وسط وجود ندارد. یا همه چیز زیباست یا همه چیز زشت. تنها راه روبرو نشدن با انتقادها و حرف های مسخره واکنش در زمین است. اگر نمی توانیم این شرایط رو تحمل کنیم باید یک تیم کوچک را انتخاب کنیم تا زندگی آرام تری داشته باشیم. 

سرمربی اینتر درباره حضور احتمالی الکسیس سانچس، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس در ترکیب اصلی اظهار کرد: می تواند یک راه حل در طول بازی باشد. ما یک تیم تهاجمی هستیم. مدافع های ما بیشتر مانند هافبک ها هستند و هافبک های ما بیشتر شبیه به مهاجم ها. شروع با سه مهاجم سخت است اما در جریان بازی می توان موقعیت خلق کرد تا بیشتر ریسک کرد.

سرمربی ایتالیایی در پایان گفت: پیروزی و کسب سه امتیاز مهمترین کار است. برای صعود حداقل به هفت امتیاز نیاز داریم. این بازی باید ما را امیدوار کند. گروه ما نسبت به فصل گذشته خیلی سخت تر است. شایستگی بیشتری داریم اما اگر نتایج مورد نظر را کسب نکنیم باید از خودمان انتقاد ‌کنیم. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونيو كونته تیم فوتبال اینتر رئال مادريد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان