Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@12:07:52 GMT

ستاره جوان پرسپولیس تا 1404 می‌ماند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۱۹۹۴

ستاره جوان پرسپولیس تا 1404 می‌ماند

مهاجم ۲۱ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته ۶ گل برای این تیم به ثمر رساند، باوجود قرارداد تا پایان لیگ بیستم و یکم، دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد و حالا تا سال ۱۴۰۴ با سرخپوشان قرار خواهد داشت.

مهدی عبدی از تیم‌های پایه پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و پس از کسب آقای گلی در رده امیدها، در دوره گابریل کالدرون به اردوی تیم بزرگسالان فراخوانده شد و با استفاده از فرصت اندک در دربی تهران، موفق به گلزنی شد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی سپس گل قهرمانی لیگ بیستم و گل تساوی برابر النصر را هم به ثمر رساند تا به مهره‌ای کارآمد تبدیل شود. حالا با محرومیت عیسی آل‌کثیر عبدی تبدیل به مهاجم اول سرخ‌ها شده و در مسیری است که مهدی طارمی و علی علیپور هم در آن قرار داشتند. البته باید دید که او می‌تواند موقعیت خود را از یک پدیده جوان به ستاره‌ای تمام عیار تغییر دهد یا خیر.

حالا این مهاجم خوش استایل قراردادش را ۲ سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده تا قراردادش ۵ ساله شود. باتوجه به قوانین جدید فیفا، امکان تمدید بیش از ۵ ساله وجود ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی عبدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس آماری خیرکننده از خود در لیگ برتر ژاپن ثبت کرد.

به گزارش فارس، شهاب زاهدی، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با  کسب 9.1 امتیاز بهترین بازیکن دیدار  آویسپا فوکوکا مقابل جوبیلو ایواتا لقب گرفت.

زاهدی در این فصل از لیگ ژاپن آماری خیرکننده به نامش ثبت کرده و موفق شده در 6 بازی 5 گل به ثمر برساند تا تاثیرگذارترین بازیکن آویسپا فوکوکا شناخته شود.

آویسپا فوکوکا امروز (شنبه) در هفته نهم جی لیگ ژاپن به مصاف جوبیلو ایواتا رفت و این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آویسپا فوکوکا در این بازی در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاد ولی در نیمه دوم بازی با درخشش شهاب زاهدی و دبل این ستاره ایرانی بازی باخته را به تساوی کشاند.

نشریه اسپورت ژاپن می نویسد که شهاب زاهدی در نقش «ناجی» آویسپا فوکوکا در این بازی ایفای نقش کرد و تیمش را از شکست فراری داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهاجم پرسپولیس راهی لیگ ژاپن شد شهاب زاهدی در لباس آویسپا فوکوئوکا

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود