Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: رئیس دستگاه قضا در ماجرای صید ترال بدون کوچکترین تسامحی، دستور توقف ۱۴۰ ترال مخرب را صادر کردند. حقیقتا بینش و نگاه عمیق ایشان نسبت به مسائل محیط زیست، درخور بسی تقدیر و سپاس‌گزاری است.

به گزارش ایسنا، سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییترش نوشت: «در مورد قضیه‌ ممنوعیت ⁧‫صید ترال‬⁩، نکته‌ای که در جلسه اخیر با آقای رئیسی برایم بیش از پیش مسجل و مایه‌ دلگرمی خودم و همکارانم در فراکسیون محیط زیست شد، عزم قوی و حمایت همه جانبه‌ ایشان از این طرح هست که بسیار بر به ثمر رسیدن آن تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای خوشحالی دارد که نفر اول ⁧‫دستگاه قضا‬⁩ از ابتدای حضورشان پیگیر این ماجرا بوده‌اند. ایشان پس از سفرهایی به مناطق مربوطه و شنیدن صحبت‌های مردم محلی و بررسی‌های قضایی، برخورد با ترال‌ها را در دستور کار قرار دادند و بدون کوچکترین تسامحی، دستور توقف ۱۴۰ ترال مخرب را صادر کردند.

اگر یاری قوه‌ قضائیه و برخی نهادهای دیگر نبود، قطعا مجلس و فراکسیون محیط زیست با موانع بیشتری در سر راه پیگیری موضوع ترال و به سرانجام رساندن آن مواجه می‌شد و احتمال طولانی‌تر شدن فرایند تصویب قانون توقف ترال فانوس ماهیان وجود داشت که بحمدالله چنین نشد.

آقای ⁧‫رئیسی‬⁩ در جلسه‌ی اخیر بر این موضوع نیز تاکید کردند که ⁧‫محیط زیست‬⁩ مصداق بارز حقوق عامه است و قوه‌ی قضائیه بسیار بر حفاظت و حمایت از آن تاکید دارد. حقیقتا بینش و نگاه عمیق ایشان نسبت به مسائل محیط زیست، درخور بسی تقدیر و سپاس‌گزاری است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراكسيون محيط زيست صید ترال سيدابراهيم رئيسي قوه قضاييه فراکسیون محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت؛ متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین
در پی خطای محاسباتی رژیم جنایت کار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.
«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر؛ تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری