Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از احداث مسجد در روستاهای محروم دارای ۱۰۰ نفر جمعیت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد خامه‌یار ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی مسجد سازی اظهار داشت: طی سالیان گذشته از بخشداری‌ها خواسته شد اگر روستایی مسجد ندارند، اعلام کنند که از این کار ممانعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه امسال سه برنامه مسجد سازی را در بخش جعفریه پیگیری کردیم افزود:  دو روستا در استان فاقد مسجد بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مسجدسازی در آن‌ها صورت گرفت، محور جاده جعفریه که از محورهای جدید است با کمک خیران عملیات اجرایی مسجد آن در دست اقدام قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در روستاهای دارای 100 نفر جمعیت با کمک خیران اقدام به مسجد سازی خواهیم کرد تصریح کرد: ما نسبت به دیگر استان‌ها در نظافت نمازخانه‌ها و مساجد پیشگام هستیم اما کافی نیست، در محور قم- اراک 120 مجتمع بین‌راهی داریم که لازم است نیاز آن‌ها برای ایجاد نمازخانه در این اماکن توجه شود.

طرح قرارگاه‌های محله‌ای مسجد محور در استان سمنان اجرایی می‌شودساخت مسجد در شهر جدید هشتگرد با جدیت پیگیری شود

خامه یار خاطرنشان کرد: باید ارزیابی‌های اقدامات اقامه نماز در ادارات موردتوجه باشد و مجموعه‌های فعال تشویق شوند.

گفتنی است در این جلسه با اهدای لوح، از تعدادی از اعضای فعال در شورای اقامه نماز قدردانی شد و تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز فی‌مابین استانداری قم و ستاد اقامه نماز انعقاد شد.

انتهای پیام/458/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند