Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:55:03 GMT

محدودیت‌های اعمال شده برای سلامت شهروندان است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۱۶۲

محدودیت‌های اعمال شده برای سلامت شهروندان است

حسین خوش اقبال شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان روانسر افزود: تامین و حفظ سلامتی جامعه مهمترین اولویت و دغدغه مسوولان است.

وی تصریح کرد: باوجود مشکلات اقتصادی مردم، مجبور هستیم این محدودیت ها را اجرا کنیم تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: اگر نتایج این محدودیت ها بعد از ۲ هفته اعمال شده ملموس و مشهود نباشد، این محدودیت ها تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال اضافه کرد: فرمانداران استان و ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا، بسیار خوب عمل کرده اند و برای اجرای موفقیت آمیز طرح نیازمند همراهی و مشارکت و همدلی مردم هستیم.

وی تاکید کرد: باید با اقناع سازی و اطلاع رسانی درست، مردم را از اهمیت اجرای محدودیت ها مطلع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود:بسیج در همه شرایط سخت کشور به میدان آمده و با آغاز طرح شهید سلیمانی امیدواریم تحولی در وضعیت مقابله با کرونا اتفاق بیفتد.

خوش اقبال افزود: خوشبختانه مردم منطقه اورامانات ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی،برای اجرای طرح اعمال محدودیت ها همکاری خوبی داشته اند و این نشان از فرهنگ والا و انسان دوستی مردم این منطقه است.

فرماندار روانسر نیز گفت: کلیه امکانات برای اجرای محدودیت های ۲ هفته ای در شهرستان ها بکار گرفته شده و از همه ظرفیت ها در اجرای این طرح بهره گرفته ایم.

مصطفی زاده افزود: نظارت بر فعالیت کمیته های ستاد و بازدیدهای مستمر از وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف به صورت مسمتر انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح محله محوری شهید سلیمانی به خوبی در شهرستان روانسر در حال انجام است، گفت: خوشبختانه برای اجرای طرح های مقابله با کرونا در شهرستان روانسر مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار روانسر اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۳۶ جلسه ستاد شهرستان با ۲۶۴ مصوبه برگزار شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

برچسب‌ها کرونا روانسر کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روانسر کرمانشاه محدودیت های کرونا کرونا روانسر کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور مقابله با کرونا شهرستان روانسر محدودیت ها برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم وطن خواه به مناسبت 30 فروردین روز آزمایشگاهیان اظهار کرد: این روز فرصتی است که از همکاران آزمایشگاهی در حوزه های بهداشت، درمان، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر بخش های آزمایشگاهی تقدیر کنیم زیرا خدمات این بخش در حوزه سلامت کمتر دیده می شود، هرچند حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تشخیص های حوزه سلامت منتج از آزمایش‌هاست که نشان دهنده جایگاه و اهمیت آزمایشگاه است.

وطن خواه با بیان اینکه بیش از هشت هزار آزمایشگاه در سطوح مختلف در کشور داریم که باید دسترسی به موقع و خدمات منصفانه و باکیفیتی را برای مردم فراهم کنند، ادامه داد: در این زمینه برنامه ایجاد شبکه آزمایشگاهی را از سال گذشته دنبال کرده ایم، به این منظور که در اقصی نقاط کشور حتی مکان های صعب العبور آزمایشگاه های نمونه حضور داشته باشند و نمونه های آزمایشگاهی به سطوح بالاتر تخصصی ارجاع داده شوند.

به گفته وی، به عبارت دیگر در این طرح هیچ فردی به خاطر یک کیت تخصصی لازم نیست از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگتر و مراکز استان ها سفر کند. خدمات باید در دسترس مردم باشد و در قالب این طرح نمونه گیری از آن ها انجام می شود و پس از ارجاع آزمایش، نتایج نیز به موقع در دسترس آنها قرار می گیرد. ‌

رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با بیان این که این طرح از سال گذشته در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب شروع شده و نتایج خوبی به همراه داشته است، ادامه داد: امسال بقیه دانشگاه ها نیز به این برنامه پیوسته و طرح به صورت سراسری اجرا می شود.

وطن خواه تصریح کرد: به جز ایجاد دسترسی برای مردم، این طرح با توجه به تحریم ها و محدودیت منابع ارزی در تهیه تجهیزات آزمایشگاهی، موجب بازآرایی و بهره برداری بهینه از منابع نیز خواهد شد و از موازی‌کاری‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

به گزارش آنا، 30 فروردین زادروز حکیم اسماعیل جرجانی، پدر دانش آزمایشگاهی ایران روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی نامیده شده است؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پیامی به مناسبت این روز، «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌ های آزمایشگاهی را به مثابه یکی از درگاه‌ های ورود به عرصه پیشرفت‌ های دانش و فناوری پزشکی، عنوان کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج