Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:48:00 GMT

کشف خودرو در تهران و کشف آن در ماهان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۱۸۴

کشف خودرو در تهران و کشف آن در ماهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش ماهان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سایپا در حاشیه شهر مشکوک شدند.

او افزود: با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که طی چند روز گذشته از استان تهران به سرقت رفته است که ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را توقیف و ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو از استان تهران و انتقال آن به استان‌های شرقی کشور معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکیدکرد: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)