Web Analytics Made Easy - Statcounter

پابلو زابالتا، هم وطن مسی اظهار کرد که در صورت جدایی این بازیکن از بارسلونا، دوست دارد مقصد او منچسترسیتی باشد.

پابلو زابالتا، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و منچسترسیتی در مصاحبه جدید خود با مارکا، در مورد لیونل مسی و احتمال جدایی اش از بارسلونا، ادن هازارد و منچسترسیتی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، زابالتا در این مصاحبه گفت:

می دانم که مسی از وضعیت فعلی لذتی نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید فقط به این فکر کند که چه چیزی برای آینده اش بهتر است و باشگاه را به مسیر فتح جام ها و عناوین مختلف برگرداند. من برنامه های منچسترسیتی و افکار مسی را نمی دانم. بهترین چیز برای مسی این است که روی شرایط فعلی و زمان حال تمرکز کند. اگر او می خواهد باشگاهش را تغییر دهد، خوشحال می شوم که انتخابش منچسترسیتی باشد. همیشه بین بارسلونا و مسی پیوند عمیقی وجود داشته است که ما هرگز تصور نمی کردیم این پیوند به چنین نقطه ای برسد. همه چیز در مورد آینده مسی غیر قطعی به نظر می رسد و بارسلونا نیز در حال حاضر در شرایط پیچیده ای قرار دارد. چندین چیز هستند که به این معنا هستند که لئو لحظات شاد و خوشحال کننده ای را پشت سر نمی گذارد. جایی که او در آن خوشحال است، در بازی هاست. مسی یک برنده و رقابت طلب است، او بهترین ها را برای بارسلونا می خواهد. من برای او آرزوی شادی و خوشبختی دارم و خواهیم دید که آیا این خوشحالی و خوشبختی را در بارسلونا پیدا می کند یا خیر.

زابالتا در مورد بازی مقابل ادن هازارد در زمانی که هازارد در چلسی بود، گفت:

همیشه با هازارد یکی از بهترین دوئل هایم را داشتم. من یک مدافع کناری هستم و می دانم که باید مقابل بهترین ها قرار بگیرم که این کار بسیار دشواری بود. هازارد در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که من یکی از سرسخت ترین بازیکنانی بوده ام که با او رو به رو شده است و این باعث آرامش خاطر من شد.

بازیکن سابق منچسترسیتی در مورد وضعیت فعلی این تیم گفت:

فشاری که گواردیولا تحمل می کند را می دانم و درک می کنم که این بهترین شروع برای منچسترسیتی در این فصل نبوده است. امیدوارم که آن ها احساسات خوب خود را بازیابی کرده و به زودی وارد رقابت شوند.

 همچنین بخوانید:

گروه فوتبال سیتی برای لیونل مسی یک برنامه 10 ساله در نظر گرفته است / تایمز

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی 44 ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف 11 امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • بحران در کاتالان
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است