Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، هفته بسیجرا تبریک گفت.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ

سلام و درود حق بر ستارگان پرفروغ آسمان همیّت و غیرت و سربازان دلیر ولایت که تلألو نور ایمانشان راهگشا و چراغ راه برای تمامی آزادیخواهان و صلابت گام‌های استوارشان مانع شد تا دست استثمارگران و زیاده خواهان از میهن عزیزمان کوتاه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج مدرسه عشق و میعادگاه دلدادگان در خون تپیده حریم کبریایی است و مهد شجاعان و سرداران غیور میهن است که در مسیر پرمخاطره عشق بازی و جانفشانی مرز‌های جغرافیایی را درنوردیند و عاشقانه سنگر به سنگر و شهربه شهر در پی شهادت رفتند تا در وادی قرب الهی جای گرفتند؛ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً...؛ آری این تفکر راهگشا، معجزه گون و زیبای بسیجی بود که فراتر از محاسبات دشمنان، معادلات دنیای مادی را به هم ریخت و مرز‌های نظامی و دفاعی را جابجا کرد و فرزندان غیور حضرت روح الله با اتکا به قدرت لایزال حق و ایمان به نصرت صادق الهی در برابر بُهت و حیرت همگان در مقابل تمام دنیای مستکبران و مستبدان ایستادند؛ و باید این رویداد عظیم و گنجینه ارزشمند و هویت‌ساز برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین باشد تا چشم طمع جهانخواران و غارتگران دور باشد.

تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی به فرمان معمار کبیر انقلاب رحمت ا... علیه، از ارزشمندترین رویش‌های انقلاب عظیم اسلامی بود انقلابی که به دست توانای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در مسیر اصلی خود جلو رفت و با رویش‌های امید افزا در نسل‌های جوان و نوجوان انقلابی این نهضت الهی با پانهادن در گام دوم و طلایی انقلاب مرز‌های تعالی، پیشرفت و ترقی را با قدرت و همت درنوردیده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدای گلگون کفن، بسیجیان جان برکف، علی الخصوص سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرا رسیدن سال روز صدور دستور امام راحل عظیم الشأن جهت تشکیل بسیج مستضعفان را به عموم آحاد همیشه درصحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته، سربلندی، عزت و توفیق تمامی بسیجیان سلحشور و غیور را در عمل به منویات، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در ظل توجهات حضرت بقیت الله الاعظم ارواحناله‌الفدا مسئلت دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه شورای هماهنگی صدور بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

جمعی از کارگران سراسر کشور بمناسبت هفته کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران