Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه های دولتی تهران به خبرنگاران گفت: به دستور و تاکید استاندار تهران در بازرسی سرزده از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی دولتی امروز- سه شنبه به همراه رییس سازمان برنامه و بودجه استان، ریاست بازرسی استانداری تهران از تعدادی ادارات دولتی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ طبق گزارشات واصله در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و سازمانی منجر به این شد که تنها یک درصد از کارکنان این اداره کل با کرونا مبتلا هستند که این اداره کل با اقدامات جدی بهداشتی منجر به قطع زنجیره انتقال شده است.

معاون استانداری تهران ادامه داد:‌ برابر بررسی های انجام شده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران بدلیل وجود خدمات ضرور شاهد افزایش مراجعین هستیم و همچنین در ورودی این اداره کل مشاهده کردیم که جمعیت زیادی حضور دارند.

وی تاکید کرد: گرچه هم اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و هم اداره کل ثبت اسناد و املاک در رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقداماتی خود انجام دادند اما در این بازدید مشاهده کردیم که ۳ نفر از کارکنان اداره کل اسناد از ماسک استفاده نمی کردند که برای اولین بار با تذکر کتبی و درج در پرونده مواجه شدند.

عباس پاشا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در محل استانداری تهران مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی برای پیگیری کارهای اداری در رفت و آمد هستند ۲۰ درصد کارمندان استانداری به کرونا مبتلا شدند.

به گفته وی، با تاکیدات استاندار تهران تمامی ادارات دولتی در زمینه رعایت بهداشت فردی و سازمانی و همچنین رعایت ۵۰ درصدی دور کاری کارمندان رصد و نظارت می شوند و کارمندانی که از ماسک و یا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند در مرحله اول با تذکر کتبی و درج در پرونده و در مرحله بعدی با کسر از حقوق مواجه خواهند شد.

در این راستا سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران راهکارهای جذب معلم در آموزش و پرورش تصویب شد جزییات طرح تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران اخبار کرونا آمار کرونا محدودیت کرونایی در تهران سهام عدالت آموزش و پرورش استان تهران اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در سه شنبه‌های افتتاح در دبستان دو کلاسه مشارکتی روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: به دانش آموزان و آینده سازان جامعه تبریک می‌گویم که امروز در روستای شاهین قلعه در مدرسه‌ای که به همت بزرگ مردانی در فضای خوب و مناسب ساخته شده برای تحصیل آمده‌اند چون تلاش‌های ارزشمند برای ساخت این آموزشگاه انجام شده است و در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم برخوردار، خیرین به شکل گسترده پای کار آمده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه کم باشد اما این مساله دارای اهمیت نیست چرا که مهم خیر و برکت کمک‌های خیرین و حمایت‌های مردمی روستا از مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت، حمایت و نگه داری از آن توجه بیشتری دارند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان اظهار کرد: مدرسه سازی در تبادکان، پرجمعیت ترین منطقه آموزشی منطقه آموزش و پرورش کشور و ۱۶۰ هزار دانش آموز تا برطرف شدن مشکل کمبود فضاهای آموزشی همچنان ادامه دارد.

محمدحسین عبدالهی افزود: از اواسط سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۱۸ کلاس درس با مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان در تبادکان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و این مهم جز با فضل الهی و همت خیرین و همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی میسر نمی‌شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان ضمن تجلیل از کمک خیرین نیکوکار مدرسه ساز خاطرنشان کرد: یک استخر، سالن ورزشی و چند زمین چمن در آستانه افتتاح قرار دارند که به زودی این طرح‌های ورزشی نیز در تبادکان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: اهمیت حضور و مشارکت خیرین آن قدر زیاد است که بیشتر مدرسه سازی‌هایی که در تبادکان انجام می‌شود با همت و تلاش خیرین صورت می‌گیرد و خیرین با مدرسه‌ای که می‌سازند در واقع برای خود و خانواده خود روضه رضوان می‌سازند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی