Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبد الرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز  با تقدیر از بانیان پویش مردمی نسیم بهاری و مسئولان شهرستان مرودشت گفت: با توجه به اینکه مرودشت در وضعیت قرمز قرار دارد، انتظار می رود با تدابیر و فعالیت های خوب مجموعه بهداشت و درمان مرودشت به زودی شاهد عبور از این بحران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت نیز بیان کرد: جمعی از خیران در مرودشت با هدف کمک به ارائه خدمات بهتر به بیماران بیمارستان شهید مطهری در راستای مقابله با کرونا، اقدام به تهیه کالای پزشکی  مورد نیاز  حوزه بهداشت و درمان کردند.

همچنین هاشم شریفیان سرپرست بیمارستان شهید مطهری مرودشت، تصریح کرد: با مشارکت پویش مردمی نسیم بهاری، بیست سیلندر چهل لیتری و ۱۰ سیلندر ۱۰ لیتری اکسیژن و اقلام ضروری پزشکی مورد نیاز بیمارستان به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سه دستگاه سردخانه کشویی با مشارکت یکی از شرکت های صنعتی شیراز با توجه به ضرورت، تهیه و به بیمارستان شهید مطهری تحویل داده شد.

او، افزود: مرحله نخست تحویل کالاهای پزشکی خریداری شده از سوی پویش مردمی نسیم بهاری، با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و تعدادی از مسئولان ارشد مرودشت به مرکز بهداشت و درمان این شهرستان اهداء شد.

شهرستان مرودشت از جمله شهرستان های قرمز در کرونا  در فاصله ۵۲ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اهدای کالای پزشکی مشارکت خیران بیمارستان شهید مطهری مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور