Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنده از تشییع اولین فوتی در راستای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حداقل افراد در لنده خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدادوست موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،با اشاره به طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت هوشمند در سطح شهرستان لنده گفت: این طرح از ابتدای آذرماه با دستور ستاد ملی کرونا به استانداران سراسر کشور ابلاغ و بعداز آن نیز به تمامی فرمانداری ها و ادارات زیر مجموعه و دستگاه های امدادی، امنیتی و انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی نیز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در سراسر کشور بحث قطع و کاهش زنجیره بیماری کرونا و پیشگیری از ابتلای سایر آحاد جامعه به بیماری کرونا است که در این طرح باید همه مشارکت کنندو درستورالعمل های بهداشتی را به همراه فاصله گذاری اجتماعی و منع تردد ها در وضعیت ها و ساعات مختلف را اجرایی کنند.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از بندهای مهم این طرح کاهش میزان افراد در بحث تشییع جنازه ها و مراسمات عروسی است که با اشاره به بافت عشیره ای و طایفه ای مناطق مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد این مهم باید به طور دقیق با مشارکت و همکاری مردم رعایت شود.

 

وی افزود: متاسفانه در مراسمات عزاداری یک ماهه گذشته و پخش برخی کلیپ ها در فضاهای مجازی بدون توجه به پروتکل های بهداشتی باعث شده است تا  اعضای ملی ستاد مبارزه با کرونا به انتقاد از شیوه برگزاری مراسمات در این شرایط شدید کرونایی شده است.

 

موسوی گفت: به همین منظور از ابتدای آذرماه با همکاری اعضای شورای تامین، ستاد مبارزه با کرونا و شورای سلامت تا کنون چندین بازدید از کسبه بازار، آرامستان و فروشگاه های عرضه موادغذایی در سطح شهرستان لنده داشتیم که توجیهات و تذکرات لازم به آنان داده شده است.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده بحث تشییع جنازه ها فقط در نوبت صبح و در ساعت6تا 8صبح امکان پذیر خواهد بود و غیر از این ساعت شهرداری حق تحویل جنازه به خانواده های متوفی را ندارد.

 

وی گفت: امروز نیز اولین فوتی غیرکرونایی شهرستان لنده در راستای طرح سردار شهید حاج قاسم با توجیه خانواده متوفی انجام گرفت که انتظار داریم خانواده های مشارکت بهتر و بیشتری در این راستای هرچه بهتر این طرح داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • کشت سماق برای اولین بار در شهرستان اهر