Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@14:33:04 GMT

اظهارات مهم پزشک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۳۵۰

اظهارات مهم پزشک پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم پیش از دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس در صحت و سلامت به اهواز در دوران کرونا سفر می‌کنند.

وی در خصوص امور پزشکی پرسپولیس و سلامت بازیکنان گفت: به دلیل شیوع کرونا و افزایش روز افزون بیماری کرونا، علائم حیاتی و شرایط تک تک بازیکنان به طور روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خوشبختانه کلیه اعضای تیم در صحت و سلامت بسر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص تست بازیکنان نیز عنوان کرد: پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از کلیه بازیکنان تست کرونا به عمل آمد و خوشبختانه هیچ موردی پیش نیامد.

حقیقت در مورد وضعیت بشار رسن گفت: بشار رسن پس از تست کرونا که منفی اعلام شد، به جهت مصدومیت جزیی که داشت، زیر نظر کادر پزشکی به درمان پرداخت و از امروز به تمرینات گروهی بازگشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مصدومیت جدی نداریم و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

پزشک پرسپولیس در پایان در مورد تدابیر بهداشتی برای سفر به اهواز خاطر نشان کرد: تمام تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های آن در این سفر رعایت و انجام خواهد شد و کلیه اتاق‌ها پیش از اسکان بازیکنان در هتل، ضد عفونی می‌شود. ضمن اینکه لوازم ضد عفونی و محافظتی که هر روز در اختیار تیم قرار می‌گیرد، در این سفر نیز در دسترس اعضای تیم خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان پرسپولیس کرونا پرسپولیس کرونا پرسپولیس کرونا پزشک پرسپولیس نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ساعت 18:45 اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آنها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن درهای تمرین، آنها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس