Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:01:46 GMT

آرسنال 80 میلیون یورو را دور ریخت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۴۵۱

آرسنال 80 میلیون یورو را دور ریخت

اسطوره آرسنال معتقد است جدب نیکولاس په په با رقم 80 میلیون یورو اشتباهی بزرگ بود.

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس په‌په ستاره ساحل عاجی آرسنال در بازی این هفته تیمش مقابل لیدز که با تساوی بدون گل به پایان رسید، با زدن ضربه سر به صورت "آلیوسکی"، بازیکن لیدز از زمین اخراج شد تا به شدت با انتقاد مواجه شود. میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی حرکت او را غیر قابل قبول دانست و هواداران آرسنال هم حملات شدیدی علیه او انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

په په تابستان 2019 با رقم هنگفت 80 میلیون یورو از لیل به آرسنال پیوست ولی خرید ناموفقی نشان داده است.

 

 

 

 

تونی آدامز اسطوره توپچی ها در مورد په په گفت:« او با حماقت تمام در دام بازیکن لیدز افتاد و خودش و تیم را متضرر کرد. معتقدم آرسنال 80 میلیون پولش را دور ریخت و جذبش اشتباه بزرگی بود. اگر آرتتا په په را چند بازی به سکوها بفرستد، نباید نه خود په په تعجب کند و نه هیچکس.»

 

 

 

 

این در حالی است که چندین نفر از بازیکنان آرسنال و از جمله اوبامیانگ و ژاکا در اینستاگرام به عذرخواهی په په واکنش نشان داده و از او حمایت کردند. از دیگر بازیکنان آرسنال که از او حمایت کردند می توان به الکساندر لاکازت، هکتور بیرین و دنی سبایوس اشاره کرد.

تونی آدامز نیکلاس په په آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی آدامز نیکلاس په په آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند

یکی از اسطوره های باشگاه اتلتیک بیلبائو، پس از پایان فصل با این تیم قطع همکاری می کند. 

طرفداری | ایکر مونیائین با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که پس از پایان فصل 24-2023 و اتمام قراردادش، ایکر مونیائین را ترک می کند. مونیائین محصول آکادمی بیلبائو است و از سال 2009 برای تیم اصلی به میدان رفته است. مونیائین 31 ساله، سن مامس را به عنوان یک اسطوره ترک خواهد کرد. کاپیتان تیم والورده، در رده دوم بیشترین بازی در تاریخ اتلتیک بیلبائو قرار دارد. 

آمار ایکر مونیائین در اتلتیک بیلبائو 20 فصل در اتلتیک بیلبائو 15 فصل حضور در تیم اصلی 557 بازی 75 گل 2 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا 1 قهرمانی در کوپا دل ری

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند