Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور بیادار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشنواره ملی سفیران بشردوستی با موضوع آسیب ستیزی و مسابقه فن سخنوری ویژه اعضای کانون‌های دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به دلیل بیماری شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین و با حضور داوران و اعضای شرکت کننده برگزار شد و نفرات برتر تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هلال احمر بوکان افزود: ۳۵۰ اثر به جشنواره  ارسال شده بود که ۷۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد که ۱۶ اثر آن به زبان انگلیسی ارایه شده بود که اثر امدادگر بوکانی از میان این آثار انتخاب و به مرحله فینال راه پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در مجموع از میان آثار ارسالی به بخش سخنوری فارسی و انگلیسی، هفت اثر متعلق به اعضای جوان هلال احمر آذربایجان‌غربی است.

بیادار افزود: در بخش سخنوری فارسی "راحله فخر آذر"، "فاطمه اصغری"، "پیمان مام شریفی"، "راستی"،"روناک رسولی " انتخاب و همچنین در بخش سخنوری انگلیسی، "اسری رحمانپور" و "هادی احمدی" برای شرکت در فینال این جشنواره انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نهایی نیز در نیمه دوم آذرماه امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود، افزود: علم و آگاهی و فن بیان در این جشنواره از عناصر ضروری در تبیین مفاهیم بشردوستی است و جوانان علاقه‌مند و اهل اندیشه در حوزه مطالعات رفتارهای بشردوستانه در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: هادی احمدی در سال ۱۳۹۷ نیز توانست جواز حضور در کنفرانس جوانان آسیا و اقیانوسیه را دریافت و به این کنفرانس دعوت شود؛ وی همچنین در سال ۱۳۹۸ مورد تقدیر دبیرکل صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

هلال احمر بوکان دارای بیش از ۱۰۰ امدادگر آموزش دیده تخصصی در حوزه امداد و نجات، جاده‌ای، کوهستان، سیلاب و اسکان اضطراری است؛ علاوه بر این ۵۰۰ نفر امدادگر، ۵۰۰ داوطلب و ۵۰۰ نفر عضو سازمان جوانان در هلال احمر فعالیت دارند.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها بوکان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوکان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر در ۲۲ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت 96 نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده است.

وی به حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح افزود: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه روز سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این بارندگی‌ها تا امروز در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده