Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@14:13:41 GMT

زنجیره فعالیت‌های بیمه پارسیان تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۵۰۳

زنجیره فعالیت‌های بیمه پارسیان تکمیل شد

رویداد۲۴ زمزمه جداسازی فعالیت‌های اتکایی از بیمه‌های مستقیم چندی است که از صنعت بیمه به گوش می‌رسد.

چندی پیش بود که در جلسه مدیران عامل با رئیس کل بیمه مرکزی به جداسازی فعالیت اتکایی از شرکت‌های بیمه مستقیم اشاره شد و حتی تاسیس یک شرکت بیمه اتکایی قدرتمند با سهام داری همه شرکت‌های بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موارد در حالی عنوان میشد که شرکت‌هایی مانند پارسیان و سامان از قبل تدارک راه اندازی شرکت‌های اتکایی را دیده بودند.

موضوع تحریم‌ها سبب شده بود که فعالان صنعت برای خروج از تنگنا‌های بیمه‌ای شیوه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دهند و بخش خصوصی توانست با حرکتی سریعتر به عبور از آن پاسخ دهد؛ بنابراین به نظر می‌رسد، تحلیل شرایط بازار و نیاز‌های آتی از سوی برخی فعالان صنعت از این پس قدرت انتخاب بیشتری را به بیمه گران مستقیم خواهد داد.

بازار بیمه‌های اتکایی تا پیش از این به چند شرکت محدود بود و با حضور فعالان جدید در این حوزه این بازار انتخاب‌های بیشتری را در اختیار شرکت‌های بیمه‌ای قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مجوز بیمه پارس صادر شد!

راه اندازی بیمه‌های اتکایی پیش از این نیز در دستور کار برخی شرکت‌های بیمه قرار داشت و بانک ملت را باید یکی از پیشتازان در این زمینه دانست که معلوم نشد چرا طرح راه اندازی بیمه اتکایی آن ناکام ماند.

از سوی دیگر بیمه‌های اتکایی در حالی متولد می‌شوند که بخش عمده‌ای از بازار بیمه‌ای کشور در اختیار بیمه‌های خرد قراردارد و اتکایی به بخش محدودی از رشته‌های بیمه‌ای مربوط است، اما با این حال ضرورت اتکایی برای این سهم بازار انکار ناپذیر است.

برخی منابع خبری اذعان دارند که سرمایه بیمه اتکایی پارس که به تازگی مجوز خود را از بیمه مرکزی دریافت کرده است ۳۵۰ میلیارد تومان است که در آینده‌ای نه چندان دور به ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

سهام داران این شرکت جدید التاسیس گروه مالی پارسیان و در راس آن بیمه پارسیان است که ایده راه اندازی این مجموعه را ارائه داده است. بر این اساس «پارسیان» می‌رود تا با تکمیل زنجیره فعالیت‌های خود یکی از کاملترین هلدینگ‌های فعال در صنعت بیمه باشد.

راه اندازی شرکت‌های اتکایی در حالی مورد توجه سهام داران قرار گرفته است که تربیت نیروی انسانی برای این شرکت‌های تخصصی ضرورتی مهم و اساسی است.

قطعا پشتازی بخش خصوصی در بازار بیمه‌های اتکایی آن‌ها را در تثبیت موقعیت در بازار کمک خواهد کرد، اما اگر قرار باشد که راه اندازی بیمه‌های اتکایی نیز به مسابقه‌ای در میان شرکت‌های بیمه تبدیل شود باید از الان زنگ خطر آنرا به صدا درآورد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، بیمه پارسیان ، بیمه تکمیلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیمه پارسیان بیمه تکمیلی بورس بیمه های اتکایی شرکت های بیمه راه اندازی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی بخشی‌زاده، در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی با اشاره به ظهور فناوری هوش مصنوعی از همه بانک‌ها خواست از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.  

وی با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند، افزود: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیاز‌های دیگری در حوزه‌هایی، چون بیمه، لیزینگ، صرافی و ... دارند، لازم است که زیست بوم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد آن می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

بخشی زاده اضافه کرد: ما به عنوان ویترین کسب و کار‌های دیجیتالی در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

به گفته او، نئوبانک از دیگر محصولات این شرکت است و بر اساس آن وقتی فرد وارد سکوی خود می‌شود، تمام خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای ارائه تمام خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

امیرحسین بهروز، مدیر یک کارخانه هوشمندسازی و نوآوری گفت: عملیات راه اندازی کارخانه طی تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیستم مرداد ۱۴۰۱ پارسال آغاز شد.

این مجموعه در زیست بوم علم و فناوری کشور تلاش دارد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور، پاسخ به نیاز‌های فناورانه، حمایت از شکل گیری و توسعه کسب و کار‌های جدید و در نهایت ایجاد شبکه نوآوری در حوزه هوشمندسازی و ارتباط با فعالین داخلی و بین‌المللی، گام بردارد.

این گردهمایی دوروزه با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی