Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی رئال مادرید از اهداف این تیم می گوید. 

کاسمیرو از آخرین اوضاع رئال مادرید می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی رئال مادرید، پس از یک شروع ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان زیدان باید برای زنده ماندن امید صعود خود در سن سیرو به مصاف اینتر بروند و نتیجه ای مشابه با بازی رفت کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسمیرو، هافبک برزیلی کهکشانی ها در مصاحبه خود از آخرین وضعیت تیمش می گوید.

می خواهیم صدرنشین شویم و هنوز یک شانس داریم و بستگی به خودمان دارد. پیش از این عملکرد خوبی مقابل اینتر داشته ایم و در این رقابت ها تنها می توانیم پیشرفت کنیم. می دانیم که در گروه دشواری قرار گرفته ایم. شاختار چندین بازیکن برزیلی خوب در اختیار دارد؛ مونشن گلادباخ عملکرد خوبی در بوندسلیگا داشته و سرمربی ای هدایت آن ها را بر عهده گرفته است که ایده های بزرگی در سر دارد؛ اینتر هم تیم بزرگی است که پیشینه قدرتمندی دارد و سرمربی اش دید شفافی نسبت به فوتبال دارد.

سرخیو راموس 

سرخیو چه در رختکن و چه در زمین یک رهبر محسوب می شود. همبازی بودن با او برایم در طی این سال ها لذت بخش بوده است. او دارد نامش را در کتاب تاریخ باشگاه می نویسد و هیچ وقت دست از کار نمی کشد، همیشه میخواهد مبارزه کند و پیروز شود. سرخیو تیم را رو به جلو می برد و برای همه ما یک الگو است. زدن این تعداد از گل های مهم خودش بیانگر همه چیز است.  

بازی در لیگ قهرمانان اروپا 

بسیار خاص. در این باشگاه هفته قبل از بازی متفاوت است. هر بازی اهمیت خودش را دارد اما (هفته) قبل از بازی در لیگ قهرمانان فضای تیم تغییر می کند. عجیب نیست که رئال مادرید اینقدر جام و افتخار کسب کرده است. ما لیگ قهرمانان را زندگی و تنفس می کنیم و زنده هستیم تا پیروز شویم. 

زیدان 

حرف زدن با زیدان خیلی راحت است. به عنوان یک بازیکن او همیشه الگوی من بود چون او هم در خط میانی به میدان می رفت. تعدا کمی مربی هستند توانسته اند افتخاراتی که زیدان تا این جای کار به دست آورده را کسب کنند. دستاورد های او چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک سرمربی، تا 20، 30 سال بعد هم در یاد ها خواهد ماند. 

حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 

کاسمیرو در فینال کاردیف 2017، زننده گل دوم رئال مادرید مقابل یوونتوس بود. گلی که روند بازی را کاملا به سود رئالی ها تغییر داد:

وصف نشدنی است. شما باید تجربه اش کنید تا بفهمید بازی در فینال لیگ قهرمانان چه احساسی دارد، صد البته اگر با پیراهن رئال مادرید باشد. هنگام غذا خوردن با مشکل مواجه می شوید چون اضطراب در معده شما رخنه می کند. گلزنی مقابل یوونتوس در فینال سال 2017؟ قسم می خورم که هیچ وقت تصورش را هم نمی کردم که در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروم! چه برسد به اینکه گل هم بزنم! زمانی که این کار را مقابل یوونتوس انجام دادم نمی دانستم باید چه کار کنم. شروع کردم به دویدن، دست هایم را باز کردم و روی زانو های سر خوردم. راستش را بخواهید اصلا متوجه نبود که دارم چه کاری انجام می دهم. وقتی که هم تیمی هایم آمدند و مرا بغل کردند نگاهی به آسمان انداختم و خدا را به خاطر رویایی که مشغول زندگی در آن بودم شکر کردم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد

شماره ۵ شیاطین سرخ از بدشانسی‌های تیمش به ستوه آمده است.

هری مگوایر پس از پیروزی منچستریونایتد مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی و راهیابی تیمش به دیدار فینال، از بد شانسی یونایتد گفت.

طرفداری | به گزارش BBC، مدافع انگلیسی شیاطین سرخ که زننده یکی از گل‌های تیمش در جریان تساوی ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه بود، پس از بازی به ITV‌ گفت: 

توانستیم راهی (برای کسب پیروزی) پیدا کنیم. بازی را واقعا خوب شروع کردیم و سپس به سادگی گل خوردیم. بابت دریافت گل دوم هم بد شانس بودیم. به نظرم پنالتی خیلی سخت‌گیرانه بود ولی باید به کاونتری آفرین گفت. آن‌ها در نیمه دوم وقت‌های اضافه، کار را برای ما سخت کردند. این خلاصه‌ای از فصل ما بود: ما کنترل خوبی رو بازی داشتیم، به مدت ۶۰ دقیقه خوب بازی کردیم و سپس از هیچ، گل خوردیم. سپس نمی‌دانم چه شد؛ انگار همه چیز دست به دست هم داده بود که کاونتری به موفقیت برسد. ما توانستیم با جدیت پای کار بمانیم و در نهایت کسب پیروزی در ضربات پنالتی مهم بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد