Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ناصر فرشید روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در نقاط از پیش تعیین شده مستقر شدند که خوشبختانه ۹۸ درصد مردم فهیم خراسان جنوبی با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته‌اند.

وی افزود: در ترددهای شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به طور نسبی ۹۰ درصد شهروندان همکاری لازم را داشته‌اند و کاهش محسوس در ترددهای درون شهری را داشته‌ایم که نشان از اهمیت شهروندان به مبحث سلامت و قانون پذیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین در ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی با همراهی کاربران جاده‌ای شاهد کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌ها بوده‌ایم که این همراهی خداقوت و خسته نباشید به دستگاه‌های اجرایی و خداقوت به جهادگران عرصه سلامت بوده است.

وی گفت: برخی از افراد هم از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند که این افراد در شهرها به میزان ۲ میلیون ریال و در جاده ها به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و پنج میلیون ریال اعمال قانون شدند.

سردار فرشید تصریح کرد: دوربین‌های هوشمند پلیس به افرادی که ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی داشته‌اند ابتدا پیامک ارسال می‌کنند و سپس این افراد به صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: ار ابتدای شروع طرح محدودیت‌ها از ورود بیش از سه هزار و ۴۰۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت شده است و ۱۷ هزار راننده تذکر شفاهی دریافت کردند همچنین ۶۱۹ راننده به صورت پیامکی تذکر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی به شهروندان توصیه کرد به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا توجه کنند تا شاهد کمتر شدن گرفتاری‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا باشیم.

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری در هر شهر مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از صبح شنبه اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

براساس یکی از محدودیت‌های این طرح برای شهرهای قرمز و نارنجی خروج خودروها با پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است.

همچنین در شهرستان‌های قرمز (خیلی پرخطر) از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هرگونه تردد خودروها در داخل شهر، ممنوع است به جز کسانی که شرایط خاص دارند.

تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی از مهر ماه امسال تاکنون در خیز سوم بیماری همچنان صعودی است.

خراسان جنوبی که اوایل شهریور امسال با افزایش بیماران تنفسی در این استان به وضعیت هشدار بازگشته بود، بیش از ۲ ماه است که جزو استان‌های در وضعیت قرمز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی ستاد ملی مقابله با کرونا انتظامی ترافیک محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی ستاد ملی مقابله با کرونا انتظامی ترافیک محدودیت های کرونا ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خراسان جنوبی ستاد ملی مقابله با کرونا انتظامی ترافیک محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان جنوبی استانی کرونا محدودیت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران

به گزارش «تابناک»، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها