Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن‌که اداره خدمات عمومی آمریکا با هماهنگی وی از آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن خبر داد، در پیامی توئیتری تأکید کرد که اداره خدمات عمومی، رئیس‌جمهور آینده آمریکا را تعیین نمی‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که بامداد سه‌شنبه به وقت تهران سرانجام به اداره خدمات عمومی این کشور اجازه داد که روند انتقال قدرت به نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هنوز پیروزی وی از لحاظ قانونی قطعیت نیافته است را آغاز کند، در پیامی توئیتری خاطرنشان کرد که اداره خدمات عمومی آمریکا تعیین‌کننده رئیس‌جمهور آینده آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: به یاد داشته باشید که اداره خدمات عمومی عملکردی فوق‌العاده داشته و امیلی مورفی [رئیس اداره خدمات عمومی] نیز کارش را عالی انجام داده است، اما اداره خدمات عمومی تعیین نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور آینده ایالات متحده خواهد بود.

امیلی مورفی رئیس اداره خدمات عمومی دولت آمریکا که از سوی ترامپ منصوب شده است، بامداد سه‌شنبه به وقت تهران با ارسال نامه ای به جو بایدن، به وی اطلاع داد که دولت ترامپ آماده آغاز رسمی روند انتقال قدرت است.

این اقدام رئیس اداره خدمات عمومی آمریکا در حالی صورت گرفت که دونالد ترامپ علی‌رغم اینکه رسانه‌های جریان اصلی آمریکا از جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری و رئیس‌جمهور آینده آمریکا نام برده‌اند، حاضر به پذیرش بایدن به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا (طبق گفته رسانه‌های آمریکایی) نشده است.

رامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

طی چند روز گذشته فیس‌بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب‌هایی مانند «بی‌اساس» یا «اطلاعات نادرست» عملاً سانسور کرده‌اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

نظرسنجی نشان داد: اکثر جمهوریخواهان در انتخابات 2024 به ترامپ رای خواهند دادنخستین گام‌های تیم بایدن برای تحویل گرفتن قدرت از دولت ترامپستاد ترامپ شکایت حقوقی علیه نتایج انتخابات در میشیگان را ادامه خواهد دادوکیل ترامپ: کار را به دادگاه عالی می‌کشانیمدولت ترامپ روند انتقال قدرت به بایدن را آغاز کرد

انتهای پیام/.

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا افول هژمونی آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا افول هژمونی آمریکا جوزف بایدن دونالد ترامپ اخبار آمریکا اداره خدمات عمومی رئیس جمهور آینده روند انتقال قدرت دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره