Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی ابطحی به ادعای رئیس صداوسیما در مورد اینکه این سازمان در رأس اعتماد مردم قرار دارد واکنش نشان داد.

 رئیس سازمان صداوسیما بر اساس نظرسنجی‌هایی مدعی شد که این رسانه در رأس اعتماد مردم قرار دارد. علی عسگری البته اشاره‌ای به جزئیات این نظرسنجی‌ها نکرد.

علی عسکری با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد، گفت: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در توئیتی نوشت: : «اینکه آقای علی عسکری گفته اند صدا و سیما در راس اعتماد مردم است، مهم نیست. نگران اینم ایشان باور کرده باشد حرف خودش را.»/ خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات