Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:16:54 GMT

بهسازی روشنایی گلزار شهدای کرمان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۷۱۷

بهسازی روشنایی گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چهارمین روز از هفته بسیج، مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با حضور در گلزارشهدای کرمان از پروژه بهسازی روشنایی گلزار شهدا بازدید و بر تسریع و تکمیل این پروژه در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

رسول عبداللهی، معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز در این بازدید هدف از اجرای این طرح را ایجاد یک فضای معنوی و در شان مقام و منزلت شهیدان دانست و گفت: یکی از ابتکار‌ها در این طرح نصب سنگ‌های نورانی به تعداد قبور شهدای شهر کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این طرح بهسازی روشنایی شامل محوطه گلزار، ستون ها، راه پله ها، روشنایی فضای کوه‌های مشرف به گلزارشهدا، خیابان‌های ورودی گلزارشهدا خواهد بود.

در ادامه این بازدید محمدرضا حسنی سعدی مدیرگلزار شهدای کرمان با تقدیراز کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: گلزار شهدا از ظرفیت بالایی برخوردار است و در آینده مرکز فرهنگی بزرگی در کشور خواهد شد.

او با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت افزود: باید برای شناساندن بیشتر گلزار شهدای کرمان کار کنیم و از مسئولان بخواهیم با توجه به مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مکان به طور ویژه فعالیت کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلزار شهدا شرکت توزیع برق سردار سلیمانی شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم