Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری ، نماینده مردم زاهدان و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم از روند آماده سازی ملی پوشان بوکس کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و بر لزوم حمایت از آنها برای حضور قدرتمند در عرصه های جهانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم ملی بوکس، افزود: حمایت نمایندگان استان موجبات توسعه و شکوفایی رشته ورزشی بوکس را فراهم خواهد نمود.

لازم به ذکر است؛ دانیال شه بخش، بوکسور شایسته استان سیستان و بلوچستان دارنده اولین سهمیه المپیک تاریخ ورزش استان نیز به این اردو دعوت شده است./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند

رئیس‌جمهور گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی اظهار کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به‌عنوان تنها گزینه مقابله با جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم افزود: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد، تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و اظهار کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

وی از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

منبع: ایرنا

کد خبر 740043

دیگر خبرها

  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی