Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع بیماری کرونا جلسات محاکمه متهمان در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان -سید محسن بنیمی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان در این ارتباط گفت: به دلیل ضرورت فاصله گذاری اجتماعی تلاش شد که جلسات دادرسی و تحقیقات از متهمان در زندان به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین نظارت‌های هفتگی و ماهانه از زندان نظامیان توسط قاضی اجرای احکام از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد که در جلوگیری از ازدحام و تردد‌های غیرضرور همچنین صرفه‌جویی در وقت و انرژی بسیار مناسب است.

بنیمی گفت: این نوع از ارتباطات و نظارت‌ها و این شکل از برگزاری جلسات دادگاه‌ها در چند ماهه اخیر، تجربه بسیار خوبی برای ما داشت و امیدواریم گام‌های بلندتر و بهتری در آینده برداریم.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر نظامی خراسان جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح زندان نظامیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح زندان نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد