Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری عضو کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران ، طی یک ماهه ی آبان سال ۹۹ به نام مبارک امام رئوف ، یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال با همیاری خیرین صرف کمک به محرومان و نیازمندان کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به بیان نورانی امام مهربانی ها حضرت رضا (علیه السلام) مبنی بر " بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود " گفت : خدمت زیر پرچم مقدس معین الضعفا به عنوان خادمیار رضوی یکی از ارزشمندترین توفیقات الهی است و خدمت به نیازمندان هم در جهت ترویج فرهنگ رضوی ، افتخاری بس بزرگ برای سفیران امام رضا (ع) محسوب می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با برشمردن خدمات متنوع ارائه شده به اقشار مستضعف جامعه افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در یک ماهه ی آبان سال ۹۹ ، علاوه بر فعالیت های فرهنگی به مناسبت های وفات سکینه خاتون (س) - شهادت امام حسن عسکری (ع) - ولادت و ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) - ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و هفته وحدت ، یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال برای رفع نیازهای محرومان هزینه کرده اند .

 

فاضل زاده در ادامه با بیان اهمیت سلامت خانواده اظهار کرد: با همکاری مسئولان استانی ، نشستی علمی و دینی با سخنرانی پروفسور امین محمدپور دزفولی حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه و جراح مغز و اعصاب ، حول محور سلامت خانواده از منظر علم و دین در حضور مسئولین کانون های محلی ، موضوعی و ارکان خدمت رضوی شهرستان قائم شهر برگزار شد .

 

وی افزود : برپایی جلسات توجیه ماموریت ها و آموزش سامانه خادمیاری از دیگر برنامه های آموزشی دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان در این ماه بود .

 

فاضل زاده در خصوص ارائه خدمت به جامعه ی هدف یادآور شد : در این ماه تعداد ۲۲۶ سبد کالای کمک معیشتی و لوازم بهداشتی به ارزش ۴۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و بین محرومان و نیازمندان توزیع گردید

 

. همچنین ، به تعداد ۲۴۴ نفر از اقشار ضعیف مورد نظر نیز مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ، در غالب کارت هدیه و وجه نقدی مساعدت کردند .

 

وی با تاکید بر اینکه کمک به طبقه ی آسیب پذیر جامعه ، تجلی رافت امام مهربانی ها را تداعی می کند ، عنوان کرد : یکی دیگر از فعالیت های خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر ، اجراء کردن طرح قربانی گوسفند در اول هر ماه قمری به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلای کرونا ویروس بود که در این ماه ، سه راس گوسفند به ارزش ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قربانی و گوشت آن بین چهل خانواده ی مستمند و بی بضاعت توزیع گردید .

 

 فاضل زاده در باره ی فعالیت های دیگر خادمیاران رضوی تحت لوای مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا (ع) و در راستای گسترش فرهنگ رضوی چنین بیان کرد : مبلغ ۵۲۴ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال هم در جهت ارائه ی خدمات شامل پرداخت اجاره بهای یک ساله ی یک زوج جوان و یک خانواده ی محروم، تهیه گوشی همراه هوشمند و لوازم تحریر و کیف برای دانش آموزان خانواده های کم بضاعت با  صرف هزینه، تهیه یک ماهه ی نان برای خانواده ی کم توان،رتهیه و توزیع برنج طارم ، مرکبات ، ۱۰۶ شانه تخم مرغ و ۶۰ پرس غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی در مناسبت ها،رتامین دارو و ایاب و ذهاب بیمار نیازمند، تهیه یخچال برای زوج جوان مستمند و پرداخت کمک هزینه ی ازدواج فرزند خانواده ی محروم، تهیه سرامیک برای بازسازی دو منزل خانواده ی آسیب دیده و دیدار و تجلیل از چهار خانواده ی معظم شهدا، صرف ۱۸۷ خانواده ی جامعه ی هدف شده است .

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی و بهداشتی خادمیاران رضوی کمک به محرومان رضوی شهرستان قائم شهر خدمت رضوی شهرستان خادمیاران رضوی فاضل زاده هزار ریال خانواده ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است

نظام الدین کارگزار گفت: رباط «عباس آباد» در محور مواصلاتی تربت جام به تایباد، مزار «مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی» در این شهر و «میل کرات» در جاده اصلی تایباد به خواف از مهمترین آثار تاریخی شهرستان تایباد به شمار می روند که نسبت به سایر بناها نیاز بیشتری به بهسازی دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به دیر قدمت بودن بناهای تاریخی این منطقه، همه ساله برای نگهداری و مرمت این آثار افزون بر ۱۵ میلیارد ریال مورد نیاز است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد ادامه داد: سال گذشته با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری شهر «مشهدریزه» ، ۶۰۰ میلیون ریال برای مرمت قسمتی از بدنه و بام سازی مزار «شاهزاده قاسم» هزینه شد.

وی گفت: پارسال از محل اعتبارات درآمدهای نفتی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مرمت رباط عباس آباد که یک اثر ثبت شده جهانی است، مصوب شد.

کارگزار با اشاره به اینکه دیار مرزی تایباد بناهایی از دوره سلجوقی تا قاجاریه را در خود جای داده است، بیان کرد: برای راه اندازی موزه نسخ خطی در محل آب انبار تاریخی مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی طی چند سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده ولی تاکنون به بهره برداری نهایی نرسیده است.

شهرستان تایباد ۷۱ بنای تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و یک اثر جهانی دارد.

مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، رباط عباس آباد، میل کرات و مزار شاهزاده قاسم از مهمترین بناهای تاریخی این شهرستان است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است