Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:43:07 GMT

استاندار قزوین از جاده نسیم شمال بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۲۸۲۶

استاندار قزوین از جاده نسیم شمال بازدید کرد

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور در این بازدید در جریان نحوه بهسازی جاده نسیم شمال قرار گرفت.

استاندار قزوین در این مراسم با تاکید بر توجه به کیفیت طرح های عمرانی از سوی شهرداری ها، از شهرداری قزوین برای سرعت عمل در اجرای این طرح و از شهروندان بابت همراهی با مدیریت شهری در پیشبرد این پروژه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید سیاوش طاهرخانی شهردار و حکمت الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین استاندار را همراهی می کردند.

جاده نسیم شمال یکی از شریان های مهم عبور و مرور در شهر قزوین به شمار می رود که شمال غربی این شهر به جنوب غربی آن متصل می کند و بخش قابل توجهی از ترافیک شهر را به خارج آن هدایت می کند.

این جاده که به نوعی کمربندی غربی و جنوبی قزوین محسوب می شود، در سال های قبل به دلیل کیفیت نامناسب آسفالت با دست اندازهای زیادی روبرو بود که صدای اعتراض شهروندان و مسافران را درآورده بود و درخواست های زیادی برای اصلاح و بهسازی این مسیر وجود داشت.

فاز اول طرح بهسازی این جاده شامل زیرسازی، مرمت و روکش آسفالت امسال از سوی شهرداری آغاز و با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب‌ها شهرداری قزوین هدایت الله جمالی پور مدیریت شهری استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین مدیریت شهری استانداری قزوین شهرداری قزوین مدیریت شهری استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • بمباران شدید بیت لاهیا در شمال غربی غزه
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی