Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تجهیز سینمای دفاع مقدس از وزارت ارشاد پیگیری خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اردبیل نیز همانند سایر استان‌ها نقش تاثیر گذاری در طول دفاع مقدس داشته است اما رشادت‌های ایثارگران اردبیلی در مقطع دفاع مقدس در بخش ادبیات ضعیف منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این عرصه رشادت‌های ایثارگران  اردبیلی ما بنظر بنده در عرصه کتاب و ادبیات عمکرد ضعیف داشته‌اند، گفت: باید در این زمینه با تلاش و برنامه‌ریزی بتوانیم  اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

ماجرای مقاومت ستودنی دختران و زنان دزفولی در دوران دفاع مقدس/‌‌دزفول یک لشکر را پشتیبانی کرد3 کتاب دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج در زنجان رونمایی شد + تصویرهویت تبلیغات دفاع مقدس با حاج صادق آهنگران شناخته می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دست هنرمندان  و اهالی ادب را که در این زمینه قلم فرسایی کردند می بوسیم و تشکر می کنیم که امروز گوشه ای از این  قدردانی را نشان دادیم.

بحرالعلومی تصریح کرد: با توسعه ادبیات دفاع مقدس باید به گوش همگان برسانیم که حمایت‌های مردم اردبیل در دفاع مقدس صرفا به اعزام نیروها محدود نبوده است بلکه مردم اردبیل در پشت جبهه هشت سال جنگ تحمیلی خالق حماسه‌ای ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه تعامل ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس و فرهنگ و ارشاد استان برای پیشبرد اهداف فرهنگی در سطح استان سازنده خواهد بود، تصریح کرد: ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی با اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، تکمیل و تجهیز سینمای دفاع مقدس از وزارت ارشاد پیگیری خواهد شد.

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد