Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل داسیلوا، دفاع راست سابق منچستریونایتد امشب با پیراهن باشاک شهیر به اولدترافورد بر می گردد.

رافائل داسیلوا، دفاع راست برزیلی باشاک شهیر در مورد دوران حضور خود در منچستریونایتد و بازگشت به اولدترافورد صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، رافائل داسیلوا در مصاحبه با وب سایت باشگاه منچستریونایتد گفت:

بازگشت به اولدترافورد فوق العاده است و همان طور که قبلاً گفته ام، بازگشت به اینجا رویایی است که محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چیزهای زیادی را به یاد می آوردم، عاشق این باشگاه هستم و وقتی اینجام خوشحالم و احساس خوشبختی می کنم. خاطرات زیادی برای من زنده شد؛ خانواده ام که برای تماشای بازی ها به اینجا می آمدند، گلی که اینجا مقابل ویگان زدم که آن را به خوبی به یاد دارم. جدی، چیزهای زیادی را به یاد می آورم، حتی گاهی چیزهای بدی مانند بازی مقابل بایرن مونیخ را نیز به یاد می آورم. پیام های زیادی در توییتر و اینستاگرامم از طرف هواداران دریافت کرده ام. بابت تمام پیام هایی که دریافت کرده ام بسیار خوشحالم و از تمام هواداران منچستریونایتد متشکرم. من طرفدار منچستریونایتد هستم، این را همیشه گفته ام و این چیز بسیار خوبی است. سولسشر دوران مربیگری خود را از اینجا شروع کرده است و او کمک زیادی به من و برادرم کرد. پس فقط می خواهم از اوله بابت همه چیز تشکر کنم و امیدوارم او دوران فوق العاده ای در منچستریونایتد داشته باشد.

همچنین بخوانید:

روایت جالب وین رونی از تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد در سال 2010: دوست داشتم به بارسلونا بروم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل داسیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز

به گزارش ورزش سه، اولین بازی تیم ملی فوتبال در سال 1403 با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان همراه شد و ایران با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد و یکی از این گل ها با پاس خط کشی شده حردانی برای محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رسید.

شروع خوب مدافع راست استقلال در تیم ملی اتفاقی خوبی برای جواد نکونام و باشگاه استقلال بود تا یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را روی فرم و با انگیزه ببیند و در بازی امروز مقابل تاجیکستان این احتمال وجود دارد که با توجه به نمیکت نشینی کامل میلاد محمدی در بازی قبل در این مسابقه فرصت حضور به او داده شود و برای تیم ملی به میدان برود.

حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم نقش ویژه ای در حملات این تیم دارد و با ارسال های متعدد سعی در خلق موقعیت برای آبی‌ها دارد اما جناح چپ این تیم در این فصل گلساز تر بوده و ابولفضل جلالی با 5 پاس گل در صدربهترین گلسازهای استقلال و همچنین یکی از بهترین های لیگ است و در صورتی که در بازی با ترکمنستان حضور پیدا کند می‌تواند در سال 1403 هم روال موفق خود در خلق موقعیت را پیش بگیرد.

در بازی قبل مقابل ترکمنستان میلاد محمدی نود دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و حضور ابولفضل جلالی به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مجدد بعد از مدت‌ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست خواهد آورد.

ابولفضل جلالی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در جام جهانی مقابل آمریکا انجام داد و از آن مسابقه 1 سال و 3 ماه و 28 روز می‌گذرد.

تیم ملی ایران عصر امروز راس ساعت 18:30 مهمان ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید
  • جزو آخرین گزینه‌ها برای حضور در این دیدار بودم / «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد
  • فیلم| بازگشت باشکوه ببعی کنار آقای مجری
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز