Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در نشست با رئیس، معاونان و کارشناسان مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: نمایش تصویر عظمت فرهنگ و تمدن ایران و اسلام در سطح بین الملل بر عهده این مرکز است.

خبرگزاری میزان-طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در دیدار با رییس، معاونان و کارشناسان مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، ضمن تشکر از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه بین الملل ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسگری (ع) و هفته بسیج اظهار کرد: عملکرد مرکز اموربین الملل و مدارس خارج از کشور دارای حساسیت بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز دارای اهداف بلندی است که ارزش صرف وقت را دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مرکز اموربین الملل و مدارس خارج از کشور، آینه فرهنگ و نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی در خارج از کشور و در سطح ملی است و باید دقت کنیم این آینه چه چیزی را برای دنیا به تصویر می‌کشد؟ درست نشان دادن این تصویر بر عهده اعضای این مجموعه است و باید دید تا چه حد توانسته ایم فرهنگ و عزت ایرانی را در خارج از کشور به نمایش بگذاریم. آیا تصویر جذاب و باعظمتی از فرهنگ و تمدن ایران و اسلام در سطح بین الملل عرضه کرده ایم؟ و همچنین همکاران مرکز توانسته اند با ارائه گزارشات به موقع در فهم آنچه در آموزش و پرورش کشور‌های دیگر می‌گذرد به ما کمک کنند؟

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که برای حل مسائل اقدام جدی نکنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم مسائل حل شوند، گفت: معتقدم هر چقدر یک مجموعه کارا‌تر شود، مسائل آن کوچک‌تر می‌شود؛ و انتظار دارم مجموعه امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به حدی از توانمندی برسد که در افق جمهوری اسلامی بدرخشد و برای همه الگو باشد.

بیشتر بخوانید: ۳۰۰ نفر از مسئولان آموزش و پرورش به علت تعارض منافع جابه‎‌جا شدند

حاجی میرزایی تاکید کرد: مسئولیت هر شخص در انجام امور به فهم آن شخص از مسائل مرتبط با آن امور بستگی دارد و حد اختیارات تنها با پیگیری‌های مستمر به دست می‌آید و مطمئنا پس از پیگیری مستمر مسائل قابل حل خواهند بود. گزارشات همکاران مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور نشان داد که خوشبختانه همکاران بر مسائل این حوزه مشرف هستند و با علم و آگاهی بر آن‌ها به کار می‌پردازند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: اجازه ندهید مشکلات بر شما چیره شود و توانتان از دست برود. هر شخصی می‌تواند با استفاده از ظرفیت خود کار‌های بسیار بزرگی انجام دهد و اگر توانایی انجام کاری را نداشته باشد به این معنی است که شرایط و احوالات را با تمام مشکلات موجود پذیرفته است و این قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی بین الملل و مدارس خارج از کشور وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی مرکز امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد

رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد گفت: ۲۷ مدرسه در منطقه «تبادکان» شهرستان مشهد به عنوان وسیع‌ترین منطقه آموزش و پرورش کشور طی مدت ۶ ماه ساخته و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، محمدحسین عبداللهی در آئین افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: وسیع‌ترین منطقه آموزش و پرورش کشور با ۱۵۱ هزار دانش‌آموز در روستاهای بخش مرکزی و مناطق شهری ۲، ۳، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۲ در مناطق پیرامونی و حاشیه‌نشین کلانشهر مشهد خدمات آموزشی می‌دهد.

وی ادامه داد: از ۱۰ آبان سال گذشته تا امروز، یعنی در مدت حدود ۶ ماه، ۲۷ مدرسه کوچک و بزرگ با ۲۱۸ کلاس درس با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و با ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده است.

رئیس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد ضمن تجلیل از کمک خیران در ساخت مدارس اظهار کرد: همچنین یک استخر، سالن ورزشی و چند زمین چمن در آستانه افتتاح در منطقه تبادکان قرار دارند که به زودی این طرح‌های ورزشی نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد در ادامه این مراسم گفت: در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم‌برخوردار، خیران به شکل گسترده پای کار آمده‌اند.

وی افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیران برای ساخت یک مدرسه کم باشد، اما این مسئله دارای اهمیت نیست، چرا که مهم برکت کمک‌های خیران است.

داوری ادامه داد: ساخت مدارس خیرساز با برکت است، چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت از آن توجه بیشتری می‌کنند.

کد خبر 747327

دیگر خبرها

  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟