Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعیدیان ارشد نظامی تربت جام و فرمانده تیپ ۳۸ زرهی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه درخشش بسیج مستضعفین مایه افتخار ارتش است، گفت: کشور با تفکر بسیج اداره می‌شود و تفکر بسیج باید سرلوحه کار مدیران باشد.

او افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن و بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به مناسبت هفته بسیج از سوی فرمانده تیپ ۳۸زرهی لوح سپاس به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام اهداء شد.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین دفاع مقدس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش مستقر در شرق دریای خزر با محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیر آباد دیدار و از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های این بندر بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت کما فی السابق در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصا ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچکترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دریادار ایرانی، همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بسیار صمیمی توصیف کرد و گفت: از سالیان متمادی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن این سازمان پیشرو در همه زمینه‌ها و در همه بنادر، همکاری بسیار تنگاتنگی با نیروی دریایی ارتش داشته که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در آستانه ناتوانی کامل است/ اجتماع ۱۰۰ هزار نفری مردم تهران در ورزشگاه آزادی انصافاً مایه افتخار بود
  • محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • نتیجه هماهنگی جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است/محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم