Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین راستگو بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

انّا لله و انّا الیه راجعون 

حجة الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن راستگو دار فانی را رها کرد و به آستان معبود خویش پر کشید، راستگو به آرامش و نعیم ابدی رسید و دوستان و همه آنان که از خان دانش و هنر و پاکی و صداقت وی در سراسر کشور بهرمند شده بودند را سر به گریبان اندوه و تأثّر ساخت، شجره پر ثمر وجود این روحانی مردمی و خدمت گزار سال های زیادی می توانست به انبوه درس آموزان خود ادب دینی و زیبائی های آن را بیاموزد ولی تقدیر الهی چنین بود و او را از مردم بویژه روحانیت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند او را مشمول رحمت واسعه خویش فرماید و در سرای باقی همنشین صالحان و اولیاء دین سازد.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این روحانی ارجمند را به خانواده محترمش و به مردم علاقمند به او و راه رسم او بویژه به جامعه روحانیّ تسلیت می گوید وپاداش صابران را برای آنان مسئلت دارد .

۴/۹/۱۳۹۹ 

مجمع روحانیون مبارز

 

اخبار مرتبط پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت محمدحسن راستگو تصویری کمتر دیده شده از حجت الاسلام راستگو در کنار حاج قاسم راستگوی واقعی بازپخش حضور چنگیز جلیلوند و عمو راستگو در تلویزیون تسلیت سید حسن خمینی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین راستگو تصاویری از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین راستگو(ره) حجت الاسلام والمسلمین راستگو که بود؟ حجت الاسلام والمسلمین راستگو درگذشت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 مجمع روحانیون مبارز حجت الاسلام والمسلمین راستگو محمد حسن راستگو حسن راستگو سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 حجت الاسلام والمسلمین راستگو مجمع روحانیون مبارز حجت الاسلام پی درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس

مربی بدنساز پیشین پرسپولیس درگذشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد چیذری مربی بدنساز فوتبال کشورمان که در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه در کادر فنی پرسپولیس مشغول به فعالیت بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

وی در سال 1391 به‌عنوان بدنساز در پرسپولیس حضور داشت و سابقه فعالیت در تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان و سپیدرود را در کارنامه داشت.

حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم

باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید کرد و فوت مربی سابق تیم فوتبال این باشگاه را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم درگذشت این مربی فقید فوتبال ایران به خانواده وی تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس