Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دو دیدار بازی دیگر در قطر دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان هیوندای کره‌‌جنوبی با نتیجه 2 بر یک برابر پرث گلوری استرالیا پیروز شد. دو گل تیم کره‌ای را کیم سونگ (89) و نگائو (90) به ثمر رساندند. استینس در دقیقه 71 زننده گل پرث گلوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی با کسب این پیروزی 7 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی گروهش جای گرفت.

در دومین بازی امروز گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم سئول کره‌جنوبی به پیروزی 5 بر صفر برابر چیانگرای تایلند دست یافت. هانگ سئونگ (20)، یونگ مین (54)، یو تائه (67 و 71) و لی کیو (90) گل‌های سئول را زدند.

برتری نمایندگان چین برابر رقبا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین

کره جنوبی و اوکراین توافق نامه‌ای را امضا کردند تا به کی یف وام‌های بلندمدت به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار بدهند. سند مربوطه در واشنگتن توسط چوی سانگ موک و سرگئی مارچنکو وزرای دارایی دو کشور امضا شد.

وزارت دارایی کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با انعقاد قرارداد فعلی از طریق صندوق توسعه اقتصادی و همکاری، مبنای قانونی برای اعطای وام‌های میان مدت و بلندمدت به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار به اوکراین فراهم شده است.

گفته می‌شود طرفین توافق کردند که پروژه‌هایی که می‌تواند به بازسازی و توسعه اوکراین کمک کند را به طور مشترک بررسی کنند. 

چو ته یل، وزیر امور خارجه کره جنوبی، پیشتر گفته بود که سئول قصد دارد ۲.۳ میلیارد دلار به عنوان بخشی از بسته کمک مالی جدید به اوکراین اختصاص دهد. وزیر امور خارجه کره جنوبی گفت که سئول به حمایت از کی یف برای برقراری صلح ادامه خواهد داد. این مقام همچنین از اختصاص ۱۲ میلیون دلار به صندوق ناتو برای ارتقای مراکز توانبخشی سربازان مجروح اوکراینی خبر داد.

هان دوک سو، نخست وزیر کره جنوبی، خاطرنشان کرد که سئول آمادگی ارسال سلاح به کی یف را ندارد. کره جنوبی فقط کمک‌های بشردوستانه و همچنین تجهیزات نظامی غیر از سلاح را به اوکراین منتقل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی