Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت:با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام، روزانه توزیع ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان را طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شروع کرده است.

اوبا بیان اینکه مرغ منجمد به اندازه کافی در انبار شرکت پشتیبانی امور دام موجود است گفت: بنابه دستور ستاد تنظیم بازار استان مکلف شدیم که در مرحله اول ۸۰۰ تن مرغ منجمد به بازار عرضه کنیم که این میزان در مرحله دوم افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی در سراسر استان و در تمام سازمان ها، اصناف و فروشگاه‌ها تا رسیدن قیمت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با کاهش قیمت مرغ گرم در بازار گفت: با شروع توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت مرغ در بازار کاهش محسوس داشته و این توزیع تا متعادل شدن تولید گوشت مرغ و قیمت آن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی مرغ منجمد مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۰ تن برنج و ۵ تن شکر حمایتی تنظیم بازار با نرخ مصوب برای عرضه در بازار جزیره خارگ با درخواست بخشداری ویژه خارگ و هم افزایی و همکاری جهاد کشاورزی استان بوشهر تأمین شده است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: حمایت از حقوق مصرف کننده در بخش ویژه خارگ در اولویت اقدامات تأمینی دولت قرار دارد و در این زمینه اقدامات مستمر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت در تحویل این اقلام مصرفی تنظیم به زودی عامل توزیع انتخاب و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها زمان توزیع اعلام و با نظارت نماینده صمت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بخشدار ویژه خارگ گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی خوب در تأمین کالاهای اساسی وضعیت این کالاها و میزان ذخایر در شرایط مطلوب است.

کد خبر 6063428

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است