Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:34:35 GMT

عبدی با پرسپولیس قرارداد پنج ساله بست

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۱۳۶

عبدی با پرسپولیس قرارداد پنج ساله بست

به گزارش ایرنا، مهدی عبدی بازیکن جوان و گلزن پرسپولیس با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر اعلام کرد: این تمدید در راستای سیاست حفظ سرمایه های جوان تیم صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس مطابق این قرارداد به مدت پنج سال این بازیکن را در خدمت خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم قائمشهری و ۲۱ ساله از سال قبل در تیم بزرگسالان پرسپولیس به بازی گرفته شد و توانست در شهرآورد رفت لیگ نوزدهم نیز گلزنی کند. البته هنوز در لیگ بیستم پای وی به گلزنی باز نشده است.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ایرنا مهدی عبدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرنا مهدی عبدی باشگاه پرسپولیس ایرنا مهدی عبدی اخبار کنکور باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است