Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:25:39 GMT

رونمایی از دیاباته کره ای ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۱۶۰

بازیکن اولسان هیوندای با شادی شبیه دیاباته، در مقابل عکاسان حاضر در استادیوم اجوکیشن سیتی ژست گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه F برگزار شد که در یکی از دو دیدار این گروه، تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با نتیجه دو بر یک از سد پرث گلوری استرالیا گذاشت و با 7 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه تیم اولسان یک کامبک رویایی داشت. در حالی که نماینده استرالیا تا دقیقه 89 با تک گل دنیل استاینز از حریف خود پیش بود که ناگهان طوفان تیم کره ای به راه افتاد.


در دقیقه 89 این سونگ کیم گل تساوی را وارد دروازه پرث گلوری کرد و سپس در دقیقه 93 این جونیور گلزن زهردار اولسان بود که گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا نائب قهرمان کره جنوبی با یک نتیجه رویایی به صدر جدول صعود کند.

 

 

 


اما در پایان این بازی، جونیور با ژستی شبیه به شادی بعد از گل شیخ دیاباته در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت. او به درخواست عکاس رسمی باشگاه اولسان هیوندای پنجه‌های خود را به دوربین او نشان می‌دهد.


بازیکنان اولسان هیوندای کره جنوبی به دلیل ببری که روی لوگوی باشگاه وجود دارد، مانند شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال شادی گل خود را به نمایش می‌ گذارند.

 

استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا دیاباته اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها

به گزارش ورزش سه، بعد از گل سوم تیم ملی فوتسال توسط سعید احمدعباسی، شادی بازیکنان تیم ملی فوتسال یکی از عکس‌های ماندگار تاریخ فوتبال را در خاطره‌ها زنده کرد.

امروز بعد از گل سعید احمدعباسی، دو بازیکن دیگر ‌تیم ملی علیرضا رفیعی‌پور‌‌ و محمدحسین درخشانی روی‌ دوش او‌ پریدند که محسن داودی عکاس فدر‌اسیون فوتبال این قاب را ثبت کرد.  

این عکس یادآور یکی از قاب‌های تاریخی فوتبال ایران است. در پایان بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از سوت داور، علیرضا جهانبخش و‌ رامین رضاییان روی دوش سردار آزمون پریدند و شادی کردند.

دیگر خبرها

  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • استوارت میل و شادی
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • «سه‌خواهر» تا ۲۰ اردیبهشت در مولوی می‌مانند!