Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عوض زاده، شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح ۱۹ فقره جریمه ۲ میلیون ریالی برای شهروندان به علت سرپیچی از دستورالعمل محدودیت تردد شبانه در سطح شهر،  صادر شده است.

وی با اشاره به محدویت ورود و خروج به شهر بجنورد گفت: ۱۰۰ نفر از رانندگان هم مشمول جریمه پنج میلیون ریالی و ۱۱۴ نفر هم مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلمب سه واحد صنفی بی توجه به کرونا در بجنورد

فرماندار بجنورد افزود: در سومین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی، سه واحد صنفی در مرکز استان به علت رعایت نکردن دستورالعمل ها پلمب شد.

عوض زاده اظهار داشت: ۲ واحد صنفی گل فروشی و یک شیرینی فروشی در بجنورد به علت فعالیت غیرمجاز بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۱۵۰ مورد تذکر شفاهی به اصناف و کسبه مرکز استان داده شده است.

وی افزود: ۶۰ نفر بازرس در قالب ۱۲ گروه، کار بازرسی و نظارت بر بازار بجنورد را بر عهده دارند و علاوه بر آن ۶ گروه خودروی مجهز به سامانه نیز در این طرح مشارکت دارند.

عوض زاده گفت: تنها دیروز بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از بازار انجام شده است.

فرماندار بجنورد اظهار داشت: خوشبختانه اصناف در مرکز استان با طرح محدودیت های جدید همکاری داشته اند و انتظار می رود این روند، تداوم داشته باشد.

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی از اول آذرماه جاری آغاز شده است و به مدت ۲ هفته ادامه دارد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی تا ۸ فروردین ۲۲ هزار و ۱۰ مورد تخلف توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: حضور تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده‌ای که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در راه‌های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه عجله و شتاب در رسیدن برای رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6064397

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است