Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:59:17 GMT

کارگاه تولید ماسک در آستارا به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۲۰۲

کارگاه تولید ماسک در آستارا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز سه شنبه در آئین افتتاح کارگاه ماسک در مسیر روستای بیجاربین آستارا گفت: این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: هر ماسک تولیدی به بهای ۹ هزار ریال و زیر قیمت مصوب در بازار به فروش می رسد و گستره توزیع آن استان گیلان و بخشی از استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلال خاکپور مدیر این کارگاه هم گفت: در این واحد برای ۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده و کارگاه در چهار نوبت فعال است.

وی اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان و اختصاص تسهیلات، امکان تولید کالاهای پزشکی و بهداشتی نظیر پدالکلی، دستکش، لباس پرستاری و سرنگ یک بار مصرف در این واحد وجود دارد.

فرماندار آستارا هم گفت: هیچ کمبودی در تولید ماسک در این شهرستان وجود ندارد و  مردم برای مقابله جدی با ویروس کرونا ماسک بزنند و پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت کنند.

عباس صابر ادامه داد: کادر درمانی با سایر مجموعه ‌ها وظایف خود را برای کاهش بیماری و مهار کرونا انجام می ‌دهند و مردم باید بیش از گذشته پایبند مقررات و توصیه‌ های ستاد مقابله با کرونا باشند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا آستارا توسعه ایران افتتاح طرح تولید داخلی جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری هفته بسیج بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری بسیج، پیشرو خدمت، امیدآفرین سال ۹۹؛ سال جهش تولید کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا آستارا توسعه ایران افتتاح طرح تولید داخلی جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری هفته بسیج بهداشت و سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا آستارا توسعه ایران افتتاح طرح تولید داخلی جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری هفته بسیج بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم