Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:11:26 GMT

کشف جسد مرد جوان در حمام مغازه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۲۲۰

کشف جسد مرد جوان در حمام مغازه + تصاویر

جسد مرد جوانی که احتمال می‌رود بر اثر گازگرفتگی جان باخته باشد، در کف حمام یک مغازه کوچک کشف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 12:10 ظهر امروز حادثه احتمال گازگرفتگی در یک مغازه در خیابان تهرانپارس، خیابان زهدی، خیابان همای غربی به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 92 به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی لک؛ افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک مغازه کوچک پنج مترمربعی بود که پس از بررسی محل حادثه معلوم شد که مردی در کف حمام که در پشت این مغازه قرار داشت، افتاده و جان سپرده است.

وی افزود: احتمال می‌رود این مرد 43 ساله بر اثر گازگرفتگی و انتشار گاز مونوکسید کربن از آب‌گرمکن جان باخته باشد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پیکر فرد فوت شده برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تهران| گازگرفتگی در ساختمان 15 واحدی به دلیل تعویض دودکش توسط فرد غیرمتخصصتهران| مسمومیت 4 عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، به‌دنبال رم کردن اسب‌های سواره‌نظام لندن و برخورد آنها با اتومبیل‌های، خیابان‌های پایتخت انگلیس به هرج و مرج کشیده و موجب هراس مردم شد.

در این حادثه هم پرسنل نظامی (سواران) و هم اسب‌های آنها دچار مصدومیت شدند و این در حالی است که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، از برخورد اسب‌ها با خودروها و همچنین شیشه جلوی یک اتوبوس حکایت دارد.

براساس اعلام اورژانس لندن، در این حادثه چهار نفر در سه منطقه مختلف دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند. گفته می‌شود اسب‌ها در جریان رژه روزانه در منطقه بلگریویا، رمانده شدند. یکی از شاهدان عینی به تلگراف گفت که پس از برخورد اسب‌ها به یک خودرو، سرباز سوار بر اسب به شدت به زمین برخورد کرد و رهگذران با ورود افسارگسیخته اسب‌ها به پیاده‌رو هراسان پا به فرار گذاشتند.

جاده کاخ باکینگهام پس از این حادثه قرنطینه شده است. منابع نظامی این اتفاق را بسیار غیر عادی توصیف کرده‌اند زیرا به گفته آنها اسب‌های سواره‌نظام که به طور معمول در ناحیه ویکتوریا در خیابان کاخ باکینگهام نگهداری می‌شوند، همواره مهارشده هستند و به فعالیت عادی در ترافیک و جمعیت زیاد عادت دارند.

کد خبر 6087887

دیگر خبرها

  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت