Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر جوان که در طبقه هفتم و قسمت نمای ساختمان ۲۵ طبقه دچار آسیب‌دیدگی شده و در آستانه سقوط بود، توسط آتش‌نشانان نجات یافت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 14:36 روز گذشته درپی تماس کارگران ساختمانی با سامانه 125 مبنی بر احتمال سقوط کارگر از طبقات فوقانی یک ساختمان 25 طبقه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 69 و گروه امداد و نجات هشت به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه واقع در بلوار کوهک، خیابان نسیم نهم اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زارع تیموری؛ رئیس ایستگاه 114 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در یک ساختمان مسکونی 25 طبقه در حال ساخت، کارگری حدوداً 30 ساله در طبقه هفتم و در قسمت نمای این ساختمان مشغول به کار بود که ناگهان حین کار از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شد و در وضیعت کاملاً ناایمن قرار گرفت به طوریکه هر لحظه احتمال می‌رفت به پایین ساختمان سقوط کند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از بررسی کامل و ارزیابی اولیه و ایمن‌سازی محل به دو گروه تقسیم شدند، گروه نخست پس از ورود به ساختمان در حال احداث و رفتن به طبقه هفتم ساختمان این کارگر ساختمانی را تثبیت کردند و همزمان گروه دوم نیز پس از عملیاتی کردن خودروی بالابر، توانستند این کارگر را که در آستانه سقوط قرار داشت، از قسمت نمای طبقه هفت به سطح زمین انتقال دهند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از سپردن کارگر ساختمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل برای انجام معاینات اولیه، تذکرات ایمنی لازم را به مدیر پروژه گوشزد کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فردی که در کمتر از 24 ساعت 2 بار نجات داده شد! + تصاویرنجات 2 کوهنورد آسیب‌دیده در عملیاتی طاقت‌فرسا + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانان طبقه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی