Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@15:28:11 GMT

ناجا با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آماده خدمت است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۳۵۴

ناجا با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آماده خدمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که توسط حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 پایه‌گذاری و نهادینه شد و امروز این نهاد انقلابی و مقتدر به پشتوانه نظام و انقلاب تبدیل شده است.

وی گفت: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌های بسیجیانی ایثارگر، حق طلب و مخلص است که نه تنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده جانانه ایستادگی کرده‌اند بلکه در عرصه‌هایی هم‌چون پیشرفت علم و فناوری، جهادی، فرهنگی و سازندگی نیز نقشی تأثیرگذار و غیرقابل انکار داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: شجره طیبه بسیج دوران بلوغ خود را در سال‌های دوران دفاع مقدس پشت سر گذارند و اکنون چون درختی تنومند و با بصیرت خاک ایران اسلامی را در بر گرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است لذا همه باید با تبعیت از مقام معظم رهبری از این فرصت و ظرفیت هم‌چون دوران دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: بسیجی بودن تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله محسوب می‌شوند.

وی افزود: همان‌طور که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.»

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تأثیرگذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریادل هم‌چون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تأسیس تاکنون توانسته است با بهره‌گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا کند و اکنون نیز شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه‌های مختلف به خصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم.

سردار عزیزی با تأکید بر تأسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان‌های امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، آماده خدمت رسانی شبانه‌روزی به آحاد مردم در اقصی نقاط مختلف استان و دفاع از مرزهای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی امام خمینی دفاع مقدس استان تهران فرمانده انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، گفت: این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی شامگاه چهارشنبه _هشتم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب حدود ۱۴ سال پیش شکل گرفته و تا به امروز فعالیت مؤثری داشته است.

وی با بیان اینکه این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند، افزود: سال گذشته به‌واسطه برگزاری انتخابات سال پر کاری برای مجمع نیروهای انقلاب بود؛ این مجمع از حدود ۴۰ تشکل و یکصد نفر عضو حقوقی تشکیل شده و در مقاطع مختلف به انجام مسئولیت‌های خود می‌پردازد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، تاکید کرد: در سال گذشته شاهد بی مهری‌هایی بودیم اما خوشبختانه درگیر هیچیک از حاشیه‌سازی‌ها نشدیم.

کد خبر 739795

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳