Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حضور نماینده ولی فیقه در خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهوازی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) 100 سری جهیزیه به نوعروسان اهوازی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در این آیین اظهار داشت: فلسفه اصلی وصلت‌ها و ازدواج‌ها مودت و رحمت است‌، و باید تلاش شود که زندگی بر پایه عشق و محبت باشد و همیشه کاری صورت گیرد که محبت‌ها زیاد شود.

2000 سری جهیزیه در چهارمحال و بختیاری به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شودطرح ایران مهربان، هر یتیم یک حامی؛ همه نوعروسان در دو سال گذشته جهیزیه گرفته‌اند715 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: این مادیات نیست که زندگی را شیرین می‌کند. در ازدواج‌های بسیاری دیده شده که وضع مالی زوجین عالی بوده اما هرگز آرامش وجود نداشت.

 

انتهای پیام/343/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی