Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:23:16 GMT

تصمیم نهایی بایرن در مورد ستاره آلمانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۴۵۲

تصمیم نهایی بایرن در مورد ستاره آلمانی مشخص شد

بر اساس ادعای بیلد باشگاه بایرن مونیخ برنامه ای برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به ژروم بواتنگ ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده مدافع بایرن مونیخ یعنی ژروم بواتنگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه این بازیکن 31 ساله بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و نقش مهمی در قهرمانی های اخیر باواریایی‌ها ایفا کرده اما بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرارداد مدافع آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و شایعات جدایی این بازیکن از جمع باواریایی ها در حالی مطرح شده که گفته می شود چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس از جمله منچستر یونایتد و منچستر سیتی علاقه مند به جذب بواتنگ هستند.

 

 

 

 

در حالی که طی روزهای اخیر سرمربی بایرن مونیخ یعنی هانس فلیک از مدافع آلمانی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیمش نام برده بود اما حالا بیلد آلمان مدعی شده که این باشگاه قصد ندارد هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به بواتنگ ارائه دهد و به نظر می رسد که جدایی این بازیکن از جمع شاگردان هانسی فلیک قطعی خواهد بود.

بایرن مونیخ جرومی بواتنگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند

سرمربی تیم ملی آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶، یولیان ناگلزمان خواهد بود.

طرفداری | بر اساس گزارش های جدید، بایرن مونیخ در جستجوی جانشینی برای توماس توخل، با مشکل جدیدی مواجه شده است. فدراسیون فوتبال آلمان کاملا از همکاری با سرمربی فعلی اش راضی است و این یعنی یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ باز نخواهد گشت.

طی چند هفته گذشته شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ وجود داشته است. اما همانطور که بیلد گزارش می دهد، این اتفاق نخواهد افتاد. طبق گزارش این روزنامه، این مربی 36 ساله تصمیم به تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان گرفته است. بر این اساس، ناگلزمان قرارداد جدیدی تا جام جهانی 2026 امضا خواهد کرد.

یولیان ناگلزمان تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارد و ترجیح می‌دهد تا سال ۲۰۲۶ به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان به کار خود ادامه دهد تا در جام جهانی هم تیم ملی کشورش را هدایت کند. توافق برای تمدید قرارداد ناگلزمن به زودی رسمی خواهد شد. با این اتفاق، تکلیف نیمکت تیم ملی آلمان برای حداقل دو سال دیگر (تا جام جهانی ۲۰۲۶) مشخص می‌شود. بایرن مونیخ باید در جستجوی جانشینی برای توماس توخل به گزینه‌‌های دیگری فکر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال