Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:54:33 GMT

عاشوری جانشین کاظمی در بادران شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۴۶۸

محسن عاشوری به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بادران تهران معرفی شد.

خبرگزاری میزان - باشگاه بادران تهران امروز (سه‌شنبه) محسن عاشوری را به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان پایتخت معرفی کرد.

پس از خداحافظی روز گذشته فرهاد کاظمی از بازیکنان بادران، ظهر امروز مدیران باشگاه بادران، محسن عاشوری را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شکست سایپا مقابل بادران در دیداری تدارکاتی

انتهای پیام/

برچسب ها: بادران فرهاد کاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بادران بادران فرهاد کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه سرمربی جدید این تیم تا فردا مشخص می شود، گفت: با چند گزینه مذاکره داشته ایم و تا فردا سرمربی جدید را معرفی می کنیم.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص آخرین خبرها از انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: گزینه ابتدایی ما «قربان بردیف» بود اما او اعلام کرد که ۲۰ اردیبهشت می‌تواند خود را به تیم اضافه کند که با این شرایط نتوانستیم با او به توافق برسیم.

او ادامه داد: «کریس کلمن» سرمربی اسبق تیم ملی ولز گزینه نهایی ما برای هدایت تیم تراکتور است اما هنوز ۱۰۰ درصد با او به توافق نرسیده‌ایم و تا فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. به دلیل حاشیه‌هایی که در فرودگاه تبریز هنگام بازگشت کاروان تیم به وجود آمد، مربیان و بازیکنان خارجی رغبت نمی‌کنند که به تراکتور بیایند. هواداران اصیل تراکتور از نتایج به دست آمده ناراحت هستند اما دست به چنین کاراهایی که به ماشین بازیکنان حمله کنند، نمی‌زنند.

نصیرزاده تصریح کرد: گزینه‌های هدایت تراکتور ۱۰۰ درصد خارجی هستند و دلیل آن هم دوری از حاشیه در تیم است.

لازم به ذکر است که رسانه باشگاه تراکتور پیش از این از برگزاری جلسه اعضای هیأت مدیره این باشگاه پیرامون انتخاب سرمربی جدید، امروز شنبه یکم اردیبهشت خبر داده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد