Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:17:44 GMT

تیم‌های عملیاتی نظارتی در محلات فعال شوند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۵۳۳

تیم‌های عملیاتی نظارتی در محلات فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو شامگاه امروز در نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران استان اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی نظارتی محله‌محور با همکاری ناحیه‌های مقاومت ایجاد شود.

وی افزود: کنترل مراسمات خانوادگی به صورت محله‌ای، آگاه‌سازی خانواده‌ها به خصوص زنان خانه‌دار و بازنشسته‌ها برای پرهیز از هم‌نشینی‌ها و رعایت نکات بهداشتی نیز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تصریح کرد: در راستای تشکیل تیم‌های عملیاتی نظارتی و حمایتی از سایر حوزه‌ها از جمله شهرداری‌ها و نواحی مقاومت نیز کمک گرفته شود.

وی بیان کرد: تیم‌های نظارتی با مراجعه به درب منازل و ایجاد فضای رقابتی بین محلات یک منطقه می‌توانند در راستای کاهش عوامل خطرزای کرونا و کاهش تعداد مبتلایان محله‌ای تاثیرگذار باشند.

بهنام‌جو در ادامه به تکمیل و تجهیز نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، پارس آباد و گرمی اشاره کرد و ادامه داد: در جریان اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی تمام حوزه‌ها از جمله سپاه و بسیج، کادر بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی و فرمانداری‌ها در قالب کمیته‌های مختلف همکاری می‌کنند و هدف همه این بخش‌ها شناسایی بیماران، گروه‌های پرخطر و دارای مشکلات معیشتی و خدماتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانداران شهرستان‌ها نیز اقدامات انجام گرفته در قرارگاه مقابله با کرونا و اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی را ارائه و راهکارهای لازم برای افزایش کارآیی فعالیت تیم‌ها و کمیته‌های قرارگاه را بیان کردند.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی اردبیل مقاومت اکبر بهنام جو استاندار اردبیل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود