Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@18:32:57 GMT

اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهوازی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۶۲۰

اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهوازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج مراسم مرحله دوم اهدای ٥٠٠ سری جهیزیه توسط سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، دفتر نمایندگی محترم ولی فقیه در استان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع)، حجت الاسلام و المسلین سید نبی موسوی فرد، و فرماندهان سپاه و جمعی از مسوولان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۰ سری جهیزیه هرکدام به ارزش 250 میلیون ریال شامل یخچال، قالی، پتو، سرویس قابلمه، گاز، و... که همگی توسط جوانان غیورمند ایران ساخته شده اند، امروز اهدا شد.

مرحله اول اهدای ٥٠٠سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هفته ولایت و امامت برگزار شده بود.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز سعادت بسیج امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال برای رهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علی اکبری در خصوص انگیزه خود گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک‌های ما برای بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.
وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت‌های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.
کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلو در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی الیاس علی اکبری است.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • اهدای مدال برای رهایی