Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های پلیس روز سه‌شنبه، با اعمال زور، چادر‌های عموما تک‌نفره شماری از پناهجویان را در میدانی در مرکز پاریس جمع کردند.

به گزارش فرارو، حدود ۵۰۰ پناهجوی عمدتاً افغان که هفتهٔ گذشته، پس از تخلیه یک اردوگاه غیررسمی مهاجران در شمال پایتخت، سرگردان شده‌اند، شب گذشته، به راهنمایی یک انجمن حمایت از پناهجویان، و به‌نشانه اعتراض، در میدانی در پاریس جمع شده و همانجا چادر زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور فرانسه این واقعه را بهت‌آور توصیف، و اعلام کرد که تصمیمات لازم را در این زمینه خواهد گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پناهجویان پاریس چادر فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طی اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مدت ۱۵ روز در شهر تهران به اجرا در می‌آید نقاط گوناگون کلونی آسیب در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری چاه در زمین بایر در محدوده خیابان فداییان اسلام جنوب نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کد خبر 6079059

دیگر خبرها

  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • قتل عجیب شوهر جوان در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • قتل عجیب همسر در چادر مسافرتی در جاده کن - سولقان
  • آتش زدن شوهر با همدستی همسر و یک مرد دیگر در جاده امام‌زاده داوود
  • قتل شوهر با همدستی همسر و یک مرد دیگر در جاده امام‌زاده داوود
  • شب بدون حادثه‌ مسافران در باغ فدک/ امدادرسانی به ۲۶ حریق و حادثه شهر اصفهان