Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید علاقمند به تمدید قرارداد با این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل با رئال مادرید به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید صورت نگرفته است. لوس بلانکوس فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا در میلان مهمان اینتر است و لوکا مودریچ با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعات انتقال به اینتر در تابستان 2018: "آنچه در سال 2018 اتفاق افتاد تمام شده و صحبت در این مورد منطقی نیست. من در رئال مادرید خوشحالم."

 

 

شایعات عدم تمدید سرخیو راموس: "این اخبار هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده و تیم را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این مسئله بین راموس و باشگاه است و امیدوارم تواقفی به سود همگان حاصل شود."

 

وضعیت رئال مادرید لیگ قهرمانان: "هر دیداری پیچیده است. اگر در بالاترین سطح خود نباشید، پیروزی به خصوص در اروپا برای شما دشوار است. اما ما باید قدرت و اتحاد را بارها در این مسابقات نشان داده ایم."

 

تمدید قرارداد با رئال مادرید: "باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. مردم اغلب از من این سوال را می پرسند و من همیشه یک جواب را می دهم. احساس خوبی دارم و می خواهم به کارم در رئال مادرید ادامه دهم، می توانم به تیم کمک کنم و اکنون احساس من این است، اما نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

رابطه با زین الدین زیدان: "ما از زمان ورود زیزو به مادرید همیشه از او دفاع کرده ایم. ما کنار زیدان هستیم و هرگز به او تردید نکرده ایم. ما با هم جام های زیادی برده ایم و امیدوارم در آینده این اتفاق تکرار شود."

 

 

مصدومیت های ناشی از تقویم فشرده: "بازی های زیادی وجود دارد. هر سه روز در تیم ملی، اروپا، لالیگا ... اما شرایط اینگونه است. ما در دورانی بسیار پیچیده زندگی می کنیم و هیچ کس به سلامتی بازیکنان اهمیتی نمی دهد."

 

اولین حضور مارتین اودگارد در لیگ قهرمانان اروپا: "او خوب تمرین می کند. اودگارد در ابتدای فصل به خاطر مصدومیت مشکلاتی داشت اما اکنون مدتهاست که با ما تمرین می کند. اودگارد یک بازیکن بسیار خوب و با استعداد و با نقاط قوت خود به ما کمک کند. او فقط باید آرام بوده، از فوتبال لذت ببرد و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. "

لوکا مودریچ زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!