Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امید عالیشاه که به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب اصلی به گل محمدی اعتراض کرده بود، از طریق یک واسطه از سرمربی سرخ ها عذرخواهی کرد تا بخشیده شود.
به گزارش آریا، امید عالیشاه پس از مشکلاتی که با برانکو و کالدرون داشت با دستیار یحیی گل محمدی هم دچار چالش شد. این بازیکن باتجربه که طی چند فصل اخیر همواره به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب ثابت شکایت داشت در مقاطعی هم با برانکو دچار مشکل شد و هم با کالدرون و جالب این که توسط کالدرون در لیست خروجی هم قرار گرفت اما با توجه به ارتباط بسیار خوبی که با مدیرعامل وقت پرسپولیس و مدیران زیر مجموعه او داشت، در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد تا سکان هدایت پرسپولیس به دست یحیی گل محمدی بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور گل محمدی به نظر می رسید دغدغه های عالیشاه به پایان رسیده و او رفته رفته در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی خواهد کرد اما روند کار به شکلی رقم خورد که عالیشاه در تیم یحیی گل محمدی هم به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد. اتفاقی که باز هم زمینه های نارضایتی کاپیتان دوم سرخ ها را فراهم کرد.
درنهایت نیز این نارضایتی در همین ابتدای فصل علنی شد و عالیشاه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت، وقتی در تیم ذخیره‌ها قرار گرفت، به صورت غیر مستقیم به این تصمیم اعتراض کرد و همین اعتراض باعث شد تا با نظر گل محمدی و حمید مطهری نه تنها از لیست بازی کنار گذاشته شود بلکه از باشگاه خواسته شد تا در مورد او تصمیم گیری کند.
در ادامه عالیشاه که متوجه اشتباه خود شد از طریق یک واسطه با یحیی گل محمدی هم کلام شده و از او بابت حرکتی که انجام داد عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی نیز که ارتباط بسیار خوبی با چهرهای که عالیشاه واسطه قرار داده بود دارد، این عذرخواهی را پذیرفت تا کاپیتان دوم سرخ ها بلافاصله به تمرین برگردد.
اما موضوع زمانی جالب می شود که بدانیم واسطه ای که زمینه های بازگشت عالیشاه به تمرین را فراهم آورد، یکی از همان نفراتی بود که به هنگام قرار گرفتن عالیشاه در لیست مازاد کالدرون، شرایطی را فراهم آورد تا باشگاه رضایت نامه این بازیکن را برای انتقال به تیم های دیگر صادر نکرده و به صورت قرضی نیز با بازیکنی جا به جا نشود چرا که می دانست درنهایت کالدرون جای خود را به یحیی گل محمدی خواهد داد. به هر روی روی قرار است هافبک - مهاجم پرسپولیس به زودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده تا در مورد اتفاقات گذشته پاسخگو باشد. هرچند بسیار بعید است که از سوی باشگاه با محرومیت یا جریمه نقدی مواجه شود.
 باشگاه پرسپولیس تایید کرده بود که پس از درگیری با سرمربی تیم، عالیشاه به دلیل رفتار غیرحرفه ای در تمرینات شرکت نکرده است. حال به نظر می رسد که مشکلات حل شده و هافبک سرخپوشان در تمرین حاضر شده است. امید عالیشاه، مهاجم تیم پرسپولیس به زودی راهی جلسه کمیته انضباطی می‌شود. امید عالیشاه به زودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهد شد تا در مورد اتفاقات گذشته پاسخگو باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت امید تمرینات پرسپولیس عالیشاه یحیی گل محمدی امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه  مهدی ترابی وینگر شماره 9 و باتکنیک پرسپولیس شاید در بازی عصر جمعه مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  به عنوان کاپیتان وارد میدان شود.

برای بازی جمعه در اراک پرسپولیس امید عالشاه را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و بعید است  نام علیرضا بیرانوند به خاطر اینکه دوره توانبخشی دستش کاملا طی نشده در لیست قرار بگیرد و احتمالا او نیز مثل عالیشاه همراه تیم به اراک نخواهد رفت.

در عین حال چنانچه وحید امیری با صلاحدید اوسمار در ترکیب اصلی تیمش قرار نگیرد و مثلا محمد خدابنده‌لو جای عالیشاه را در ارنج  سرخ‌ها پر کند مهدی ترابی به عنوان کاپیتان وارد زمین خواهد شد.

ترابی در دومین مقطع حضورش در پرسپولیس در مجموع بیش از پنج فصل عضو این تیم بوده و تا کنون 172 بار در مسابقات مختلف با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته که طی این مسابقات 39 گل زده و 49 پاس گل داده است.

ترابی بعد از عالیشاه، امیری وبیرانوند کاپیتان چهارم تیمش به حسب می‌آید و جلوتر از محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی قرار می‌گیرد که تا کنون به ترتیب 101 و 99 بازی برای پرسپولیس انجام داده‌اند.

اگر این اتفاق بیافتد در اراک ترابی در فاصله 4 ماه تا 30 سالگی برای نخسیتن بار در شروع مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در اختیار خواهد داشت و جلوتر از سایر نفرات تیمش وارد میدان خواهد شد که می‌تواند این بازی را برای او خاطره‌انگیز و ویژه کند.

نکته عجیب و شاید جالب اینجاست که ترابی قبل‌تر یک بار در مقابل همین تیم آلومینیوم اراک و در همین رقابت‌های جام حذفی بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست بسته بود اما نه در شروع مسابقه.

در دیدار دو سال قبل دو تیم که اواخر فروردین ماه سال 1401 در مرحله یک چهام نهایی در ورزشگاه آزادی که در نهایت با پیروزی 3 بر 2 آلومینیوم به پایان رسید و تیم گل محمدی در عین ناباوری حذف شد ،در شرایطی که سیدجلال حسینی و وحید امیری جایی در ترکیب تیم خود نداشتند، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا هم در جریان مسابقه تعویض شدند و از زمین بیرون رفتند تا ترابی در دقایق پایانی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو ببندد.

البته این اتفاق برای ترابی خوش یمن نبود چرا که با وجود تلاش او برای بازگشت در دقایق پایانی، تیمش حذف تلخی را تجربه کرد.حالا  در اراک اگر او دوباره بازوبند را در اختیار بگیرد و کاپیتان تیمش باشد انگار در حال دیدن دژاوو است و همه چیز برای شماره 9 به نوعی تکرار خواهد شد هر چند وینگر تکنیکی سرخ‌ها امید دارد این بار فرجام خوشی در انتظار او و تیمش در این مسابقه حذفی باشد و پرسپولیس با کاپیتانی او صعود کند.

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی